Originally posted by GeneralIx
View Post
Galaxy S5 of HTC One M8
Collapse
X
-
S5 lijkt me ook echt een top ding. Maar aan de specificaties te zien is die HTC bijna net zo goed dus zal niet erg veel uitmaken. En qua design boeit het me geen ruk hoe zo'n apparaat er uit ziet als er maar geen roze hartjes op staan vind ik het allemaal prima.
Comment
-
Originally posted by Mcvk View PostWindows phone? Of het simpele bellen en sms'en/appen is voldoende?
En zwaar beveiligd."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostBlackberry Z10. Werkt super, snel, accuraat, duurzaam OS (updates blijven komen, steeds meer functionaliteit). Plus kan tegen vallen. Proefondervindelijk herhaaldelijk bewezen. En zit niet vast aan Google dat al teveel van me weet, of Apple dat zo mogelijk nog meer weet en beperkt. Heerlijk.
En zwaar beveiligd.
Blijft natuurlijk een persoonlijke voorkeur ma staat wel vast dat bb geen concurrentie(meer) genoemd mag worden.Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
De reden dat BB failliet aan het gaan was, was eenvoudigweg de te late implementatie van fullscreen touch telefoons met al hun functionaliteiten. Vertel me iets wat jouw telefoon wel kan, dat mijn bb niet kan. En dan heb ik het niet over een of andere vage camerafunctionaliteit.
Whatsapp is van Facebook, niet van Google. Dus ik weet niet of je gemisinformeerd bent, of dat je loopt te bluffen dat je er verstand van hebt.
De servers van BB staan in Canada, niet in de VS. Fors verschil met betrekking tot wetten.
Dat bedrijven veelal overstappen op android (goedkoop) of apple (werknemers die allemaal graag een iphone willen), bewijst niet dat hun telefoons zakelijk beter zijn. Bij mijn weten heeft bijvoorbeeld geen enkel ander OS de scheidingsmogelijkheid tussen werk en privé zoals BB die heeft."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostDe reden dat BB failliet aan het gaan was, was eenvoudigweg de te late implementatie van fullscreen touch telefoons met al hun functionaliteiten. Vertel me iets wat jouw telefoon wel kan, dat mijn bb niet kan. En dan heb ik het niet over een of andere vage camerafunctionaliteit.
Whatsapp is van Facebook, niet van Google. Dus ik weet niet of je gemisinformeerd bent, of dat je loopt te bluffen dat je er verstand van hebt.
De servers van BB staan in Canada, niet in de VS. Fors verschil met betrekking tot wetten.
Dat bedrijven veelal overstappen op android (goedkoop) of apple (werknemers die allemaal graag een iphone willen), bewijst niet dat hun telefoons zakelijk beter zijn. Bij mijn weten heeft bijvoorbeeld geen enkel ander OS de scheidingsmogelijkheid tussen werk en privé zoals BB die heeft.
De servers staan idd in Canada waar vast verschil qwa wetten zijn wil er alleen mee zeggen dat natuurlijk je gegevens niet volledig privé zijn ook niet bij bb.
Wat voor mijzelf de keuze heeft gegeven om geen bv te nemen waren de freeze's(geen idee of die nog zijn) opslag problemen(je kon alleen lokaal opslaan) en het uiterlijk en gebruiksgemak. Plus ik speel graag met de software andere Roms etc..
Mag ik vragen waarom je HTC bagger vind aangezien ik al jaren fan ben hiervan en er altijd op terug ben gevallen.Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Ik kan al even (sinds de 10.2 update) androidapps draaien. Niet alle apps geven informatie terug, met name niet de apps die google playtime (of iets dergelijks) nodig hadden om te draaien. Die dus niet kunnen draaien.
Daarnaast is er een verschil tussen een app die een en ander kan doorgeven, of je hele OS dat alle informatie integraal door kan sturen. Een stukje van de korst van de taart vertelt niet wat voor taart het is. De hele taart wel. Zo'n soort analogie.
De BBM was zeker belangrijk voor de groei van BB onder de jongere generatie, plus dat de telefoons waarop dit draaide veelal erg betaalbaar waren. Dat laat onverlet dat het natuurlijk brakke bende was. Dat is mede de reden, mijns inziens, dat BB de naam heeft gekregen inferieure dingen te bouwen. Ik heb een Torch 9800 gehad, en die heeft echt een hoop betonnen vloeren zien naderen en keurig twee jaar stralend uitgezongen. Daarna heb ik de Z10 dus genomen.
Hoewel WhatsApp zeker invloed heeft gehad op populariteit, is dit echt de reden niet. De reden was het achterlopende OS 7 dat niet meer meekon met alle toffe dingen die iOS en Android al konden. Nu is er OS 10 en dat is echt een juweeltje, en lijkt ook in niks op de oude OS'en. Veel mensen realiseren zich echter niet dat het een totaal nieuw systeem is, en dat kost ook klanten.
Dat je gegevens volledig privé zijn is een farce. Maar waarom zou je uit vrije wil dan meteen maar alles opgeven? Er wordt genoeg bijgehouden door Google, zonder dat ik ook nog een telefoon van ze heb. Zelfde met Apple, zij het op iets andere wijze. Daarnaast beperkt Apple enorm wat je wel en niet kunt (c.q. mag) doen met hun producten. Daar krijg ik ook jeuk van.
Ik heb geen freeze ervaren verder. Tot de eerste update viel hij af en toe uit. Dat was irritant. Tegenwoordig stabiel als een motherfucker.
HTC vind ik bagger wegens veelal inferieure bouwkwaliteit (hoewel de one beduidend beter is). Ik ga zo door, moet nu gaan."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Uiteraard hoef je niet alles meteen prijs te geven. Voor mijzelf is dit niet zoon punt gebruik ook dropbox etc heb niks wat niemand mag zien(kan voor iedereen natuurlijk anders zijn.) Uiteraard weet je nooit wat er onder de motorkap precies gebeurt.
Ik heb idd sinds de laatste bold en curve versies dat bb het bij mij verspeeld heeft. Ik heb de z10 in handen gehad was gewoon niet mijn smaak denk ik. Ben wel benieuwd of bb weer een concurrent kan worden van Apple en Android wat dat is na mijn mening nu nog niet zo.
Ben het wel met je eens qwa Apple wil ook de vrijheid hebben om te doen wat ik wil daarom zou ik nooit een Apple nemen het is trouwens wel erg stabiel. Meeste implementatie die ik doe is ook van Apple is ook makkelijk te beheren als zakelijke telefoon dat moet Ik ze nageven(denk aan de icloud optie etc)
Hoor dat vaker van HTC en egt nooit last van gehad egt super telefoons voor mij gebleken zeker beter als de samsungs voor mij. Heb nu de ONE en ben er na een heel jaar nog steeds hlemaal verliefd op haha. Baal wel dat beats naar Apple gaat aangezien ik de functionaliteiten met het geluid in combinatie met men beats een leuke bijkomstigheid vond.
Toch altijd leuk dat er zoveel mensen anders na telefoons kunnen kijken(en te horen wat andere ervan vinden). Ben ook benieuwd wat Windows nog gaat doen.Last edited by weslleyy; 17-05-2014, 15:34.Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment