325 kilo zware Duitse uit huis getakeld door gat in de muur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 325 kilo zware Duitse uit huis getakeld door gat in de muur

325 kilo zware Duitse uit huis getakeld door gat in de muur

Door: redactie
    14-8-14 - 14:17 bron: ANP
    Een vrouw die 325 kilo zwaar is moet zelf betalen voor het gat dat de brandweer in de muur van haar huurhuis maakte om haar naar het ziekenhuis te kunnen brengen. Dit vindt althans de brandweer van Berlijn.
    Toen de 42-jarige vrouw acuut naar het ziekenhuis moest, bleek zij niet (meer) door de deur van haar huis te passen. De brandweer maakte daarop met sloophamers en pikhouwelen een gat in de muur van haar slaapkamer.

Het ziekenfonds wil echter alleen een standaardvergoeding van 655,71 euro betalen voor het ziekenvervoer, onvoldoende voor herstel van de schade aan het gebouw. De eigenaar van het huis stelt daarom de brandweer aansprakelijk voor de schade. Die wederom wil de rekening neerleggen bij de te dikke vrouw, aldus de Duitse krant Bild.
    Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Moet GVD niet gekker worden, lui dik volgevreten zwijn.
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Vrijheid blijheid, jeej.

Comment

Strong bulk wel. mirin.
        "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Ze moet dat gat gewoon houden dan heeft ze een 2e ingang.
          Hard work Pays off!

Comment

zwaar terecht dat de verzekering dat van dat gat in de muur niet wil uitbetalen. Wie laat het ook in godsnaam zover komen om 325Kg te wegen. Ze mogen de verzorgers van haar ook wel is aankijken aangezien je met 325kg ook niet normaal zonder verzorging op jezelf kan wonen laat staan lopen.
            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Originally posted by emielos View Post
              zwaar terecht dat de verzekering dat van dat gat in de muur niet wil uitbetalen. Wie laat het ook in godsnaam zover komen om 325Kg te wegen. Ze mogen de verzorgers van haar ook wel is aankijken aangezien je met 325kg ook niet normaal zonder verzorging op jezelf kan wonen laat staan lopen.
              Ik denk dat de verzorgers het al druk genoeg hadden om haar trog te vullen en het hok schoon te spuiten.
              "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Dat vermoeden heb ik ook hoor, maar als verzorger moet je op een gegeven moment toch ook denken van; "dit loopt te spuitgaten uit". Ik snap dat je je "cliënt" tevreden moet houden, maar om iemand met zo'n gewicht nog steeds vet voedsel te mesten is ook wel erg. Ondanks dat ze het zelf waarschijnlijk wil, plus dat zoveel eten gewoon een verslaving is voor haar denk ik. (weetniet of dat waar is maar dat is een aanname van mij aangezien ik niet denk dat die vrouw ook maar enige vorm van gezond voedsel binnen kreeg)
                Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

In Japan ga je de gevangenis in als je een taille omtrek boven de 85 cm is (mannen). Vrouwen mogen niet boven de 90cm. Ze mogen dat hier in EU ook wel invoeren, al dat dikke onaantrekkelijke diabetes gedoe moet een keer aflopen..
                  There are no pacts between lions and men!

Comment

Originally posted by Cell View Post
                    In Japan ga je de gevangenis in als je een taille omtrek boven de 85 cm is (mannen). Vrouwen mogen niet boven de 90cm. Ze mogen dat hier in EU ook wel invoeren, al dat dikke onaantrekkelijke diabetes gedoe moet een keer aflopen..
                    uitzonderingen op sumo worstelaars wss en natuurlijk zwangere vrouwen
                    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by Cell View Post
                      Niet dat ik je niet geloof maar heb je daar een bron van..ben erg nieuwsgierig

Comment

Die vrouw moet zich doodschamen dat ze zo vet is geworden. Neemt niet weg dat ik het wel vind meewegen of die vrouw zich wel of niet bewust was van dat er een risico op deze kosten was. Bedoel, totaal onwetend is een ander verhaal dan wanneer ze al een paar keer gewaarschuwd is (lijkt me wel, maar toch).

Maar wat de uiteindelijke beslissing ook is, het lijkt me een statement voor de volgende keer dat zoiets bij een andere man of vrouw gebeurt.

Originally posted by quibus View Post
                        Niet dat ik je niet geloof maar heb je daar een bron van..ben erg nieuwsgierig
                        Was pas op de radio, denk dat Cell het daarvan heeft
                        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

@Patriciaaa: Precies ^^ daarna heb ik het opgezocht en het was nog waar ook.
                          @quibus: Zie CNN filmpje waarop het echt uitgevoert wordt:

There are no pacts between lions and men!

Comment

Thnx cell

Comment

omfg @ dat filmpje , dit is gewoon tegen de rechten van de mens !!!
                              You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X