Verkrachters worden aangepakt.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verkrachters worden aangepakt.

https://m.facebook.com/story.php?sto...00000480173118
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Linkje werkt niet Ruhl, of ligt dat aan mijn toestel?

Comment

Vreemd bij mij wel.

Worden verkrachters met stok geslagen.

Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

1e gedachte: net goed
        2e gedachte: wel een beetje lullig als een kuthoer dat verzint voor aandacht of wraak
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
          1e gedachte: net goed
          2e gedachte: wel een beetje lullig als een kuthoer dat verzint voor aandacht of wraak
          Tja dat zou wel zuur zijn haha
          Maar echte verkrachters mogen ze van mij alles mee doen lowlifes
          'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by Mcvk View Post
            Tja dat zou wel zuur zijn haha
            Maar echte verkrachters mogen ze van mij alles mee doen lowlifes
            Ik begrijp niet dat ze kinderverkrachters enzo niet chemisch castreren. Bedoel, dat lijkt me best 'mensvriendelijk', en daarmee voorkom je herhaling tenminste.

Maargoed. Ik begrijp ook niet dat ze meisjes in bepaalde doelgroepen niet preventief de prikpil of spiraal ofzo geven

Comment

Ik moest aan al die priesters denken die jongetjes en meisjes hebben verkracht en het nog steeds doen.

Comment

Maargoed. Ik begrijp ook niet dat ze meisjes in bepaalde doelgroepen niet preventief de prikpil of spiraal ofzo geven
                Dat vind ik nou een goede. Of een pil maar dan voor mannen.
                Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
                  Definitie van angst: gevoel van beklemming en vrees, veroorzaakt door een (wezenlijk of vermeend) dreigend onheil of gevaar… (Van Dale)

Bijna iedereen kent angsten als; Raak ik mijn relatie, baan kwijt? Wat kan er met de kinderen gebeuren? Kan ik mijn rekeningen wel betalen enz.
                  Het zijn over het algemeen geen dingen die zijn maar die wel kunnen gebeuren.

Zou jij een meisje van 5 bijvoorbeeld een prikpik of spiraal aanraden omdat ze de doelgroep van een of andere mafkees is ?
                  Dat is jezelf dan toch alleen maar laten leiden tot meer angst.
                  Angst is een illusie, het bestaat niet, jij creëert het zelf.

Ik zou me leven nooit laten leiden door zulke mafkezen.
                  Wees niet bang , angst/stress leidt tot verkramping , je laten onderdrukken door zulke mensen.

Comment

Ik zou gewoon een voorbeeld stellen aan de grootste pedofiele/verkrachtings organisatie die de mensheid heeft gekend , keihard aanpakken !
                    De katholieke kerk , jammer dat dat niet gebeurd.

Comment

Originally posted by Pren View Post
                      Dank je En best vreemd dat het altijd bij vrouwen moet liggen :P

Originally posted by Lethal View Post
                      Zou jij een meisje van 5 bijvoorbeeld een prikpik of spiraal aanraden omdat ze de doelgroep van een of andere mafkees is ?
                      Waarom zou je in een meisje van 5 -die niet eens vruchtbaar is- een prikpil geven?
                      Een prikpil voorkomt geen verkrachting he, alleen een zwangerschap. Het voorkomt ook geen soa's, ik doelde dus op doelgroepen waarbij de kans significant hoger is dat meisjes tienermoeder worden. Dergelijke doelgroepen zijn vaak ook makkelijk te triggeren met geld: in theorie zou een beloning voor een prikpil ervoor moeten zorgen dat het aantal tienermoeders in die categorie daalt. Wat weer geld bespaart.

En nee, dat heeft niets met verkrachtingen te maken. Puur en alleen met dingen die ik niet helemaal begrijp

Comment

Ik was heel effe in de veronderstelling dat we het hier over verkrachtingen hadden.
                        Vanaf 12,5 jaar is iemand vruchtbaar , klopt wel ja.
                        Extreem voorbeeld van mij voor de prikpil , alhoewel 12,5 jaar ik nog extreem vind.
                        Ik snap nog dat een prikpil geen verkrachting voorkomt.
                        Volgens snap je mijn punt niet echt ?
                        Maakt ook niet uit ! Bijna weekend !
                        Tijd voor leukere dingen

Comment

Dank je En best vreemd dat het altijd bij vrouwen moet liggen :P
                          Volgens mij ligt dat, in dit geval, puur aan medische technologie. Volgens mij zijn ze namelijk wel bezig met de pil voor mannen.

Ik zou het in ieder geval wel fijn vinden. Heb genoeg verhalen gehoord van meiden die het niet zo nauw nemen met de pil en ik zou het erg vervelend vinden om daar de dupe van te worden. Want laten we eerlijk zijn: een condoom is eigenlijk ook maar kut :')
                          Ik doe een gok

Comment

Knip knip beste oplossing ever haha..als je geen kids meer wilt iig

Comment

Originally posted by quibus View Post
                              Knip knip beste oplossing ever haha..als je geen kids meer wilt iig
                              Frankey denkt daar anders over inmiddels.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X