Zou hij bij jou overleven?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Haha. Had eerder een erg mooi vrouwtje waar ik nog wel eens in soort gelijke scenario terecht kwam. Liep vaak uit de hand en was erg vervelend.
    Mind is everything.

Comment

Haha en nu heb je een lelijk mormel?
      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
        Nee, resike laat ze tegenwoordig niet meer los lopen en laat ze enkel nog vastzitten aan de ketting in de keuken...

Oke, genoeg gjokes voor vandaag. Ik ben een verschrikkelijke droogkloot te worden tijdens studeren :P
        "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
          Was de rechter heb nu de linker. Echt een upgrade!

http://img.fark.net/images/cache/850...g&f=1413172800
          Originally posted by Iron Mind View Post
          Nee, resike laat ze tegenwoordig niet meer los lopen en laat ze enkel nog vastzitten aan de ketting in de keuken...

Oke, genoeg gjokes voor vandaag. Ik ben een verschrikkelijke droogkloot te worden tijdens studeren :P
          Sowieso, jij snap het IM. Nee dat was allemaal vroeger, in de tijd dat het vuur werd uitgevonden en ik nog erg jong en rebels was.
          Last edited by resike; 11-10-2014, 20:09.
          Mind is everything.

Comment

Als hij nou ook nog een echte vette versiermove maakte op Suus dan respecteerde ik dat wel als ex wannabe PUA. Maar dit is gewoon bloed onder de nagels vandaan halen. Ik denk dat ik hem 1x netjes vroeg om weg te gaan. Bij de tweede keer kwam het niet en dan kreeg ie een tik op zijn wang. Kijken of hij dan nog zo bij de hand is. Ik zou graag diegene zijn denk ik, want vroeg of laat doet iemand anders het wel.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

ik zou hem/hen vriendelijk doch dringend verzoeken mijn kaartvierkant te verlaten
              Mangs wa, aait nich

Comment

afgestompte baas
                Daar boven op de berg

Comment

Zal een beetje liggen aan wat en hoe ikzelf gebruik.
                  Bij niets zal ik er n beetje bij gaan staan lachen, omdat hij geen idee heeft wat er de volgende seconde kan gebeuren.
                  Bij leuk gebruik ben ik bang dat hij zijn hoofd op een volgende postcode moet gaan zoeken, bij een 2e poging.
                  Hoewel ik altijd als eerste advies zal geven dat hij beter kan stoppen met die onzin, en hem beleefd verzoeken zich met zijn eigen problemen te bemoeien ofwel vragen dat hij gewoon doorloopt.

Comment

Ik zou gelijk falstyr en zijn vriend walter er bij halen
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

zou gewoon vragen: wattefok? zoek je problemen ofzo? dat kan!
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X