Dikke mannen zijn beter in bed :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dikke mannen zijn beter in bed :)

Dikke mannen beter in bed!
    Dikke mannen beter in bed
    Het lijkt erop dat de grootte er wel degelijk toe doet tussen de lakens, maar dan wel op een andere manier. Uit een onderzoek is namelijk gebleken dat dikkere mannen beter zijn in bed.

Een studie van Erciyes universiteit in Turkije heeft aangetoond dat zwaardere mannen beter presteren als het op seks aankomt dan hun slanke heren. Tot deze conclusie kwamen de onderzoekers nadat ze het BMI vergeleken van 100 personen die behandeld werden voor seksuele problemen tegenover 100 mensen die nergens last van hadden. Zo waren dikkere mannen in staat om de liefde gemiddeld 7 minuten en 18 seconden te bedrijven, terwijl dunnere heren het slechts 1 minuut en 48 seconden volhielden.

Hoewel de uitslagen in eerste instantie misschien onlogisch lijken, is de reden volgens de wetenschappers vrij simpel. Volgens hen ontwikkelen stevige mannen meer van het vrouwelijke geslachtshormoon oestradiol. Hierdoor wordt de hormoonbalans in hun lichaam verstoord waardoor ze een orgasme langer kunnen uitstellen.

Ook dikkere vrouwen zijn beter in bed
    Niet alleen zwaardere mannen, maar ook dikkere vrouwen zijn beter in bed. Eerder onderzoek toonde aan dat heren liever tussen de lakens kruipen met dames die een maatje meer hebben omdat zij meer geven en sneller bereid zijn om nieuwe dingen te proberen.

bron
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Vast ook omdat een dikker iemand onzekerder is en daarom meer 'geeft' en niet alleen met zichzelf bezig is, en daardoor later komt.
    Hoe dan ook, ik ga t niet uittesten haha. 7.18 met een dikke man is zo ongeveer 7.18 te lang.

edit; oh fuck, het is BMI. Daar vallen gespierde mannen ook onder
    Last edited by Patriciaaa; 20-10-2014, 08:01.
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
      Vast ook omdat een dikker iemand onzekerder is en daarom meer 'geeft' en niet alleen met zichzelf bezig is, en daardoor later komt.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Waarschijnlijk dat die dikke mannen ook allemaal van die verlepte walrussen als sekspartner hebben, dan houdt iedereen 't lang vol.. maar respect dat ze hem wel omhoog krijgen dan.

Comment

Zie je wel!!
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Maar ff serieus.

7 minuten is toch helemaal niks? Dan heb ik net me sokken uit
            En die 2 minuten kan al helemaal niet waar zijn.

Sta je dan met stopwatch te sexen ofzo?
            Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
              Volgens hen ontwikkelen stevige mannen meer van het vrouwelijke geslachtshormoon oestradiol. Hierdoor wordt de hormoonbalans in hun lichaam verstoord waardoor ze een orgasme langer kunnen uitstellen.
              Dus de kurende mannen zijn het slechtste...
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                Dus de kurende mannen zijn het slechtste...
                Nogal wiedes, kurende mannen zijn altijd al gewend om in de 8 - 12 rep range te presteren.
                Dus na zo'n 10 stoten houden ze het al niet meer

Comment

Originally posted by Aesthetic and Athletic View Post
                  Nogal wiedes, kurende mannen zijn altijd al gewend om in de 8 - 12 rep range te presteren.
                  Dus na zo'n 10 stoten houden ze het al niet meer
                  Voordeel is wel dat de vrouwen al bij 2 stoten door midden gebroken zijn.

Comment

Net was ruhl zegt, 7 minuten?! Kan aan mij liggen maar ik vind het heel kort. Of ik heb natuurlijk een probleem dat kan ook.
                    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Originally posted by emielos View Post
                      Net was ruhl zegt, 7 minuten?! Kan aan mij liggen maar ik vind het heel kort. Of ik heb natuurlijk een probleem dat kan ook.
                      Je gebruikt teveel Kamagra
                      In between obsessed periods

Comment

1:48 ? is dat inclusief aankleden? Want dan klopt het wel aardig.
                        Mind is everything.

Comment

Pfff, 7 minuten…. da's toch niks?
                          (Shit, zo lang )

Ze zeggen dat als je ouder wordt, het langer duurt.
                          Ben ik weer de uitzondering zeker.

Het enige voordeel is dat je voor zo'n ouwe poederblusser geen washandje meer nodig hebt om het af te vegen… ..je blaast het gewoon weg.
                          Het nadeel is wel dat zo'n stofkapje bij je partner er niet zo erotisch uitziet.

Ach, ieder nadeel heeft zijn voordeel.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                            Pfff, 7 minuten…. da's toch niks?
                            (Shit, zo lang )

Ze zeggen dat als je ouder wordt, het langer duurt.
                            Ben ik weer de uitzondering zeker.

Het enige voordeel is dat je voor zo'n ouwe poederblusser geen washandje meer nodig hebt om het af te vegen… ..je blaast het gewoon weg.
                            Het nadeel is wel dat zo'n stofkapje bij je partner er niet zo erotisch uitziet.

Ach, ieder nadeel heeft zijn voordeel.
                            Dus jouwn vrouw heeft zo`n ebola pak aan in bed rain?

Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Nee, ik heb een afzuigkap opgehangen in de slaapkamer.

Probleem opgelost. .
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X