Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vind persoonlijk American football wel grappig om te zien maar zwaar overschat qua hardheid enzo.
Als het je daarom gaat is rugby absoluut een veel betere keus of nog leuker, Australian football...
Maar goed, als het je wat lijkt vooral doen natuurlijk. Ben benieuwd hoe het bevalt.
je moet idd je eigen outfit kopen...maar das dan ook het enige duren daarna betaal je gewoon voor je club en das niet zo gek veel dus....eenmalige investeren .. maar wel zonde als je er na 2 maanden achterkomt dat je het geen ### aan vind ofzo
Niet doen je bent te dik bro!!! Ze zullen zich iig niet gaan vergissen kwa `bal`, want jou hoofd lijkt meer op die van een voetbal!!!
Ontopic: Als het je leuk lijkt gewoon doen ouwe!!!
Mr. HOLLAND 2006 NAC Mr. HOLLAND 2007 NAC 3e Mr. WORLD 2007 NAC
Citaat[/b] (Mr. B.I.G. @ Jul. 02 2005,00:10)]Niet doen je bent te dik bro!!! Ze zullen zich iig niet gaan vergissen kwa `bal`, want jou hoofd lijkt meer op die van een voetbal!!!
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Het is idd een leuk idee, en je kunt het volgens mij ook nog goed combineren met krachttraining.
Als ik mij niet vergis doen de meeste proffessionele footbal spelers ook allemaal aan krachttraining.
Veel succes.
Brear.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment