Sinds een week of 6 ben ik overgestapt van T-mobile naar Ben(ook t-mobile netwerk)
Ook al weet ik dat het t-mobile netwerk niet overal top is, is het voor mijn gebruik prima.
BEN had daarbij een leuke aanbieding incl Galaxy s4.
Nu is het probleem dat mijn mb's(1500)extreem snel op zijn.
Ook al internet ik absoluut niet meer dan eerst, zelfs minder ,zijn de mb's binnen 10 dagen op bij hetzelfde gebruik.
Geen youtube filmpjes o.i.d,echt alleen maar surfen.
Nu heb ik BEN meerdere malen gebeld dat er iets niet klopt, maar zij wuiven alle klachten weg.
Ook heb ik een datamanager en taskkiller app geinstalleerd waaruit blijkt dat google chrome of intenet explorer per dag al gauw 80 mb kosten.
Dat heb ik dus nog nooit gehad.
Ik heb mijn abonnement verhoogd naar 2500 mb, al vind ik dat eigenlijk zonde.
Maar op deze manier red ik het daar nog absoluut niet mee.
Heeft iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
4g had ik ook uitgeschakeld ,aangezien dat ook extra mb's zou kosten volgens BEN(ze lijken inmiddels de Body& Fit . Pffff).
Ook al weet ik dat het t-mobile netwerk niet overal top is, is het voor mijn gebruik prima.
BEN had daarbij een leuke aanbieding incl Galaxy s4.
Nu is het probleem dat mijn mb's(1500)extreem snel op zijn.
Ook al internet ik absoluut niet meer dan eerst, zelfs minder ,zijn de mb's binnen 10 dagen op bij hetzelfde gebruik.
Geen youtube filmpjes o.i.d,echt alleen maar surfen.
Nu heb ik BEN meerdere malen gebeld dat er iets niet klopt, maar zij wuiven alle klachten weg.
Ook heb ik een datamanager en taskkiller app geinstalleerd waaruit blijkt dat google chrome of intenet explorer per dag al gauw 80 mb kosten.
Dat heb ik dus nog nooit gehad.
Ik heb mijn abonnement verhoogd naar 2500 mb, al vind ik dat eigenlijk zonde.
Maar op deze manier red ik het daar nog absoluut niet mee.
Heeft iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
4g had ik ook uitgeschakeld ,aangezien dat ook extra mb's zou kosten volgens BEN(ze lijken inmiddels de Body& Fit . Pffff).
Comment