4 metro stations en 4 bussen.....
Londen
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Jul. 07 2005,14:54)]Net een gesproken boodschap dat het zeer waarschijnlijk is dat dit ook in Nederland gaat gebeuren.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Het gemist, hoorde wel iets over Londen maar ja werk nu veel dus zal zometeen even kijken.
Ik zal wel even kijken wat ze nu weer gedaan hebben,
mzzl
p.s. Als ze Nederland gaan bombarderen zullen ze denk ik eerst het grootste stinkhol pakken (Feyenoord stadion) hahahahhah
Edit Curiosio; paar regels gedeleted.
!Use my shit and feel the power!
Comment
-
Niet echt een topic om geintjes over te maken lijkt me zo...
Zojuist nieuwe bevestigde aantallen:
tenminste 33 doden
tenminste 54 zeer zwaar gewonden/kritieke toestand
tenminste 300 overige gewonden
Nog steeds heel veel vraagtekens en onzekerheden maar vrees dat die aantallen nog wel verder zullen stijgen.
Comment
-
Ben ik effe blij dat ik in een ###-gat woon en dat men hier nog nooit van metro's gehoord heeft en de bus komt hier om de twee uur maar langs.
Maar idd, het zal in Nederland ook zeker gebeuren.Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Comment
-
Zonet vertelde een hooggeleerde op tv dat er voor Madrid al een lijstje circuleerde waar Madrid op stond waar londen op stond en als 3e op de lijst kwam nederland...In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (corina @ Jul. 07 2005,19:14)]en die kl oot zakken gaan de beveiliging niet eens omhoog gooien
Just my 2 cents
1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Op 11 september werd er ook gezegt dat er een dreiging was in nederland, dus het komt niet uit het niets vin ik. geloof dat nl al heel lang op dat lijstje staat en dat het een kwestie van tijd is dat ze iets proberen of dat er echt iets lukt...............
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...15 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-