Telefoons van tegenwoordig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Telefoons van tegenwoordig

Ze zijn prachtig, ze kunnen meer dan computers 10 jaar geleden konden maar als je er te hard tegen praat zit er een barst in.

Ik hoor alleen maar klachten. Of het nu iPhone, Samsung of HTC is. Telefoons van tegenwoordig lijken niets meer te kunnen hebben. Ik ben echt niet zo'n wilde maar mijn telefoon (Samsung Galaxy S3) is na dik anderhalf jaar volledig afgeschreven. Hij is lichte barst bovenin maar veel ergerlijker: het ding valt steeds uit. Het zou toch fijn zijn als die krengen het gewoon (tenminste) tot einde looptijd van het contract fatsoenlijk blijven werken.

Momenteel sta ik op het punt me weer voor 24 maanden te verbinden aan een telefoon, ik overweeg een Sony Xperia Z3, dit is een van de telefoons waar ik nog maar weinig klachten heb gehoord.

Iemand tips?

2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
    14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
    25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Sony Xperia staat inderdaad wel goed bekend.

Uiteraard moeten telefoons na 2 jaar afgeschreven zijn:sim only abonnementen willen ze niet graag verkopen.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Heb zelf alleen ervaring met iPhones. Heb meestal een nieuw model. Gebruik ze daarna doorgaans twee jaar en verkoop ze dan (nog steeds in een prima staat) voor 200-250 euro.

Mijn vrouw koopt meestal een nieuwe iPhone en gebruikt deze tot ze echt een nieuwe nodig heeft dat ligt bij haar rond de 3 a 3.5 jaar (intensief gebruik).

Natuurlijk is een smartphone veel fragieler vergeleken met telefoons van vroeger (Nokia 3210 etc). Dat betekent dat je er ook zorgvuldiger mee om moet gaan.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Als je "iPhone 6 bend test" zie je hoe stevig deze mooie telefoons zijn.

Ik vind dat je dit niet zo gemakkelijk moet kunnen doen met een telefoon.

Hieronder eentje:

Last edited by Pascal Jongejan; 29-03-2015, 10:17.
        2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.

Comment

Ik heb de iphone 6. Top ding. Vriend van me heeft z3 is er ook tevreden alleen breekt super snel.. Samsung is wel wat solider

Comment

Als je wild wilt doen ga dan ijzer buigen in de gym ipv met hoogstaande electronische gadgets...
            Purist
            Verzuren zonder kuren
            ...ilse weet alles...

Comment

Originally posted by dynobet View Post

Natuurlijk is een smartphone veel fragieler vergeleken met telefoons van vroeger (Nokia 3210 etc). Dat betekent dat je er ook zorgvuldiger mee om moet gaan.

Dit dus.
              Ongeacht de breekbaarheid van een voorwerp, wees gewoon altijd ontzettend zuinig op je spullen
              In between obsessed periods

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
                Dit dus.
                Ongeacht de breekbaarheid van een voorwerp, wees gewoon altijd ontzettend zuinig op je spullen
                Jongens, helemaal mee eens. Maar dan nog het mag toch duidelijk zijn dat je dit voorwerp altijd bij je draagt en daardoor wel tegen een stootje moet kunnen?
                Misschien zie ik het wel verkeerd en moet ik gewoon voorzichtiger zijn. Waarschijnlijk ook maar een hoesje erom doen.

Comment

Good ' ol nokia 3310

Comment

Zit pas aan mijn tweede smartphone, vorige bijna vijf jaar gehad en een nieuwe gekocht omdat ik gewoon een betere wilde, niet omdat de oude kapot was... Huidige doet het ook altijd nog prima paar krasjes van wat valpartijen thats it. Ligt denk ik echt aan hoe de meeste er mee om gaan.

Alleen het batterijleven wordt minder na verloop van tijd dat merk je wel best goed.
                    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Goeie tijden met die Nokia 3310 vroeger. Eerst gewoon een potje mee voetballen, en daarna rustig iemand opbellen. Niks aan het handje
                      Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Originally posted by emielos View Post
                        Goeie tijden met die Nokia 3310 vroeger. Eerst gewoon een potje mee voetballen, en daarna rustig iemand opbellen. Niks aan het handje
                        Toen was jij nog nat achter de oren man.... haha

Comment

Toen was jij nog nat achter de oren man.... haha
                          haha dat ding komt uit 2000 joh. zal wel meevallen toch ? :P
                          Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by Flabbert View Post
                            haha dat ding komt uit 2000 joh. zal wel meevallen toch ? :P
                            Nou, toen was hij 6, 7 a 8 jaar.... Toen liep ik nog niet met een telefoon :P

Comment

Nou, toen was hij 6, 7 a 8 jaar.... Toen liep ik nog niet met een telefoon :P
                              tegewoordig lopen ze op die leeftijd al met Iphone's, Make-up en SOA's. wat gaat de tijd toch snel
                              Mangs wa, aait nich

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X