Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bij ons liep er xtje een uitsmijtertje van 1,70 en woog denk net 70kg je zou denke nu komt er een verhaal van hoe goed dan mannetje wel nie kon knokke anders sta je niet voor de deur ergens maar dat was ook nie het geval. en toch denke dat je wat ben he als je voor de deur staat.....
Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 19 2005,08:33)]Voor alle duidelijkheid de berichten van Oom Oli (gepost onder een andere naam) zijn al door mij verwijderd.
Toen ik een paar jaar geleden nog op school zat in Groningen stond er op vrijdag een vrij grove kerel bij de deur van De Drie!
's Middags gebeurde er nooit wat en steevast had hij een kogelvrij vest aan boven zijn kleding.
Meisjes van 13 14 jaar die niet naar binnen mochten stonden dan bij hem en te voelen aan zn vest.
Als je zo sneu bent om met die kleine kindertjes te flikflooien moet je gauw optieven als uitsmijter!
Als ik aankwam ( deed toen nog aan kickboksen ) stond een jongen waar ik vaak mee trainde bij de deur en zei altijd heey knokker je had mij weer goed te pakken hé!
Je had die blik dan moeten zien van die blanke 50 cent
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Citaat[/b] (Romme @ Jul. 19 2005,12:54)]Bij ons liep er xtje een uitsmijtertje van 1,70 en woog denk net 70kg je zou denke nu komt er een verhaal van hoe goed dan mannetje wel nie kon knokke anders sta je niet voor de deur ergens maar dat was ook nie het geval. en toch denke dat je wat ben he als je voor de deur staat.....
Mijn thai-box leraar heeft ook aan de deur gestaan, 68 kilo en 1,75 meter hoog. Supervriendelijke en symphatieke man tegen iedereen. Maar toen waren er een zooi hells angels (6 á 7) die herrie kwamen schoppen (gasten van 100 kilo en meer), maar die gingen toch echt allemaal gestrekt naar buiten.
Dus, je zou je zomaar eens kunnen vergissen. Die gast is zo snel dat je em nooit te pakken krijgt. Daarbij schopt en slaat ie ontzettend hard omdat ie al tientallen jaren aan thai-boxen doet. Ik zou in ieder geval geen ruzie met em willen.
Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Heb met een surinamer aan de deur gestaan die ook zeker niet langer en zwaarder was. Gast was bijzonder correct en had nooit gezeik.
Wat dat betreft helemaal oké dus. Heb me wel eens afgevraagd hoeveel ik aan hem zou hebben als het los zou gaan..
Of mensen waar jemee werkt te vertouwen zijn heb je idd pas door als de pleuris uitbreekt heb ook wel eens met een stoer mannetje gestaan grote bek een kop groter dan mij.
Op een avond liep ik op mijn gemak een rondje door de zaak kreeg ik code rood van hem bij de ingang ik met een bloedgang ernaartoe wat denk je staat er een marokkantje van 3 turfen hoog hem te bedreigen.
SUFFE werd ie bang van. Heb da mannetje een rotschop verkocht en mijn "collega" erbij hahahahah
Ik denk wel dat de ducumentaire die zij nu uitgezonden hebben een vertekend beeld geeft van de werkelijkheid.
Wat zij laten zien zijn uitzonderlijke situaties, veel sensatie en dat is goed voor de kijkcijfers en geen reclame voor de portierswereld.
In verreweg de meeste gevallen zijn er weinig problemen ook al omdat de portiers tegenwoordig wel uitkijken om hele harde klappen uit te delen ivm de schadeclaims die daar uit voorkomen.
Het gebeurt overigens ook wel eens andersom, de portiers worden dan verbouwd en gaan naar de politie en dienen een schadeclaim in.
Bij mij op de sportschool traint een jongen die dit is overkomen. de jongen was een goede bokser en trainde al heel wat jaren, hij weegt 90 kilo en is ong 185 lang, dus geen gigant otzo maar wel goed droog en heel goed getraind.
Bij een conflict wat ontstond tussen hem en twee portiers hier in de buurt op een kermis een aantal jaren geleden waarbij hem de toegang werd geweigerd ondanks dat het feit dat hij in bezit was van een toegangskaart ontstond er een vechtpartij tussen hem en de twee portiers.
Op het moment dat hij toch naar binnen wou lopen werd hij vastgepakt van achter door een van de portiers, hij wist los te komen door een achterwaartse kopstoot uit te delen en begon er op los te beuken en stopte ook niet meer.
Alletwee de portiers werden door hem alleen in elkaar geslagen en niet zo"n klei beetje want hij moest 11000 gulden schadevergoeding betalen aan deze gasten, want zij hadden een aanklacht tegen hem ingediend.
De jongen was niet dronken niets, kwam gewoon van zijn werk samen met zijn collega"s uit de haven, en zijn collega"s werden binnengelaten en hij niet, pure willekeur.
Deze jongen traint al jaren bij ons op de sportschool en heeft nog nooit iemand een strobreed in de weg gelegd, gewoon een leuke gozer, ook om mee te trainen.
Maar op deze bewuste dag sloeg hij helemaal op tilt, en hij was niet meer te stoppen, ook niet door zijn maats.
Maar ook dit is een buitengewoon ongebruikelijke situatie, net zo als die gasten in die documentaire.
Ik zei gister nog tegen mijn trainingsmaat, dit hadden ze in die documentaire uit moeten zenden hehe, we hebben er nog om gelachen gisteren met trainen samen.
De man heeft jarenlang moeten betalen voor dit akkefietje met die twee portiers.
Groet:
Brear.
Maar vind je het zelf ook niet een beetje onredelijk om 2 mensen zo toe te takelen (ondanks wat er gebeurde of wat de reden was) alleen maar omdat je geweigerd word ???
Ze zullen wel een reden hebben gehad om hem te weigeren op dat moment.
Uit eigen ervaring weet ik dat dat je soms mensen weigerd zonder duidelijke reden want er lopen gewoon mensen rond die niet lekker aanvoelen als je ze ziet (zeg niet dat dat in dit geval zo is) en daarom moet weigeren. Je bent tenslotte wel verantwoordelijk voor de veiligheid van de soms wel honderden andere mensen in de zaak en dan moet je nu eenmaal keuzes maken. Als je begrijpt wat ik bedoelt ?
Ik ken die hele kerel niet maar dit is gewoon ff een objectieve reactie op jou verhaal
Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 19 2005,14:27)]Heb met een surinamer aan de deur gestaan die ook zeker niet langer en zwaarder was. Gast was bijzonder correct en had nooit gezeik.
Wat dat betreft helemaal oké dus. Heb me wel eens afgevraagd hoeveel ik aan hem zou hebben als het los zou gaan..
Greets...
toevallig een ouwe knakker??? van rond de 50? in dat geval had je zeker een goede aan hem.... Europees kampioen boksen alleen dan een heeeele tijd geleden...
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment