Weer een nederlander in de f1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weer een nederlander in de f1

Officieel zal de 23-jarige Robert Doornbos de eerstvolgende race uitkomen voor Minardi!
    Hij zal daar Patrick Friesacher vervangen die niet aan zijn betalingseisen kon voldoen.
    Saillant detail is dat er nu 2 Nederlanders officieel racen en dit ook nog bij hetzelfde team
    Ondanks het materiaal van Minardi verwacht ik betere resultaten van Doornbos dan kwijlebal Albers.
    Doornbos heeft hiervoor 2 jaar als testrijder/derde rijder gewerkt!
    Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Heb er eerlijk gezegd geen hele hoge verwachtingen van maar het is zeer zeker leuk dat er nu 2 Nederlanders rijden. Gun het hem in ieder geval van harte!

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 20 2005,08:34)]Heb er eerlijk gezegd geen hele hoge verwachtingen van maar het is zeer zeker leuk dat er nu 2 Nederlanders rijden. Gun het hem in ieder geval van harte!

Greets...
      Albers beweerd al tijden beter te zijn dan Doornbos ik heb zo mijn twijfels!
      Leuk dat Doornbos zich nu kan bewijzen met hetzelfde materiaal als Albers verwacht ook een felle strijd.
      Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (ReyMysterio @ Jul. 20 2005,08:37)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 20 2005,08:34)]Heb er eerlijk gezegd geen hele hoge verwachtingen van maar het is zeer zeker leuk dat er nu 2 Nederlanders rijden. Gun het hem in ieder geval van harte!

Greets...
        Albers beweerd al tijden beter te zijn dan Doornbos ik heb zo mijn twijfels!
        Leuk dat Doornbos zich nu kan bewijzen met hetzelfde materiaal als Albers verwacht ook een felle strijd.
        Ik denk (en hoop) dat Doornbos gehakt maakt van Albers. Dat vind ik toch zo'n
        Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Comment

Helemaal mee eens en ben dan ook benieuwd!

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Idd dat word echt lache, is goed voor de sport ook die albers is zoon balletje ik vin doornbos wel kicke ben benieuwd hoe hij t doet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X