Eerste doel voor een aanslag in nederland!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste doel voor een aanslag in nederland!

Er zijn aanwijzingen dat er in Augustus mogelijk een aanslag gepleegd zou worden in Amsterdam bij het grote evenement SAIL!
    Van de week werd er gedreigd met aanslagen als Nederland zijn "hulp" niet zou terugtrekken uit het Noorden van Irak.

Interessant verhaal en luister goed naar de plegers van deze aanslag op een Amerikaanse militair!

Nederlandse Moslim Extremisten in Irak
    Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Hoorde het ook op het nieuws maar en wordt zoveel gezegd nu.
    Tegenhouden kan je het toch niet helaas..

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sail is idd een grote risico lokatie, valt vrijwel niet te beveiligen, als dit zou gebeuren is het leed niet meer te overzien.
      Het is toch eigenlijk treurig dat hier van te voren al over nagedacht moet gaan worden.
      We kunnen alleen maar hopen dat er niets zal gebeuren.
      Brear.

Comment

Zou hetzelfde zijn als er nu wat zou gebeuren bij de start van de 4 daagse in Nijmegen!
        Ga maar eens alle rugzakken controleren aangezien er ook "echte" Nederlanders extremistisch worden ( geloof van de Islam heb ik het dan over ) word het nog moeilijker een bepaalde doelgroep uit te sluiten!

Comment

Idd de vierdaagse is ook een risico lokatie, allen lopen daar wel veel millitairen mee en is het wel een vaste route die gevolgd wordt.
          Maar als zij zouden willen vliegt ook iedereen de lucht in, het is vrijwel niet te voorkomen.

Kijk ook maar in Irak en Israel, daar wordt vrijwel alles gecontroleerd en toch is het iedere dag weer raak.
          Brear.

Comment

Heb ookweles gehoord dat ze de kerncentrale in borsele opwoude blaze, dan zijn we alemaal de lul

Comment

Treurig dit soort dingen.

Comment

Terreurgroep dreigt met 'hel' in Amsterdam

Uitgegeven: 22 juli 2005 20:06

DUBAI - Op het internet is vrijdag een verklaring verschenen waarin een terreurgroep Nederland opnieuw waarschuwt voor een aanslag. De extremistische islamieten dreigen van Amsterdam een "hel" te maken.

De al-Qaeda-tak Brigade Abu Hafs al-Masri bedreigt ook Italië en Denemarken. Eerder deze week was er ook al een waarschuwing van de radicale beweging op internet gepubliceerd. De 'brigade' claimde ook de aanslagen van 7 en 21 juli in Londen en de aanslag van maart vorig jaar in Madrid.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

dit is toch te triest voor woorden
                  Who's the Chef

Comment

Ik vrees dat t niet lang meer zal duure

Comment

Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

Maar gauw naar Beverwijk kan ik zeggen dat ik er toch ben geweest.
                        Op de zwarte markt maar ff wat extremisctische klappen uitdelen krijgen ze het weer terug!
                        Zal oor de gein een klein snorretje en bijbehorend baardje laten staan alle extremisten hebben baarden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X