Gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

je bent er netzoveel op als altijd dus ga geen sprookjes verzinne testo..Je zit gewoon in de middag met je playgirl boekkies te spelen ..

geloof me bro die manne komen er niet vanzelf uitspringen na paar uur zitten lurreken..

Comment

In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo
      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

och mensen wat een leuk forum toch he, kan niet meer zonder. Maar als ik iemand moest kiezen zou ik denk ik Xeno die homo kiezen. Jij met je Buttplug zullen het denk ik wel winnen bro, of moet ik je BRA noemen

Mzzl Grt D
        !Use my shit and feel the power!

Comment

Tsja,als je zelf geen vriendin hebt is het natuurlijk moeilijk te verteren dat ik het prima voor elkaar heb....geeft niet hoor,als je ooit eens een ECHT grote jongen word scoor je mss nog wel eens een meisje.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (D-Men @ Jul. 22 2005,18:17)]och mensen wat een leuk forum toch he, kan niet meer zonder. Maar als ik iemand moest kiezen zou ik denk ik Xeno die homo kiezen. Jij met je Buttplug zullen het denk ik wel winnen bro, of moet ik je BRA noemen

Mzzl Grt D
            ga jij nu maar is trainen breezerboy ...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Testo @ Jul. 22 2005,18:18)]Tsja,als je zelf geen vriendin hebt is het natuurlijk moeilijk te verteren dat ik het prima voor elkaar heb....geeft niet hoor,als je ooit eens een ECHT grote jongen word scoor je mss nog wel eens een meisje.
              Wat goed voor mekaar heeft..? Dat je laatste x gedumpt bent door je ex en dat je het nu met een paar andere hoertjes moet doen die je alleen maar leuk vinden omdat je brede schouders heb ..

Dan heb ik liever geen vriendin

Comment

Ja ach...in dit leven kan je wel eens gedumpt worden maar als je nog nooit een vriendin hebt gehad weet je dat nog niet,he?

Treur niet,kerel.....jij gaat nog heel vaak gedumpt worden hoor!

En voor jouw informatie.....het is wel eens leuk om gedumpt te worden want als ze spijt krijgen zijn ze als was in je handen....wat nu dus ook heerlijk het geval is!

Comment

nee een vriend toch Xena...
                  !Use my shit and feel the power!

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Testo @ Jul. 22 2005,18:33)]Ja ach...in dit leven kan je wel eens gedumpt worden maar als je nog nooit een vriendin hebt gehad weet je dat nog niet,he?

En voor jouw informatie.....het is wel eens leuk om gedumpt te worden want als ze spijt krijgen zijn ze als was in je handen....wat nu dus ook heerlijk het geval is!
                    Uhm Testo?
                    Als je gedumpt wordt betekend dat ook dat iemand eerst op je viel!
                    Je opmerking dat Freek nog vaak gedumpt zal worden is dus pure nonsens.

In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Daar had ik nog effe niet aan gedacht,Iguana!

Comment

Hallo heren ging over lelijkerds en niet over heaumeaus dus wij komen allemaal in aanmerking..... tenminste van degene waar ik een fotootje van heb gezein of in real life
                        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Bijna allemaal rooie...

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Jij en ik zeker,ouwe!

Comment

Ik geef onmiddelijk toe dat ik partijdig ben maar Cur komt wat mij betreft iig niet in aanmerking hoor...  

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Iguana @ Jul. 22 2005,18:35)]
                                Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Testo @ Jul. 22 2005,18:33)]Ja ach...in dit leven kan je wel eens gedumpt worden maar als je nog nooit een vriendin hebt gehad weet je dat nog niet,he?

Uhm Testo?
                                Als je gedumpt wordt betekend dat ook dat iemand eerst op je viel!
                                Je opmerking dat Freek nog vaak gedumpt zal worden is dus pure nonsens.
                                Precies want dat is het hem nou juist ik dump hun! dus zal dat mij niet overkomen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X