Aanslagen België 22 maart

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by quibus View Post
    Lol er zijn hier 4 actieve leden, zal een heftige discussie worden.
    En een slot. ...Zijn er nog mods
    Nog altijd even negatief lees ik

Leuke discussie, goed stuk van Rain.
    Ik ben zeer benieuws wie de nsdap prijs gaat opstrijken deze keer..
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Heel triest voor de mensen daar die echt hulp nodig hebben, maar ik denk dat we ons helemaal terug moeten trekken uit dat soort landen en ons er niet mee moeten bemoeien.
      Dat dat zwichten is voor de terreur, geloof ik niet.
      Maar al met al wordt er zeer weinig bereikt met de bombardementen en aanvallen in bv Syrie.
      Dat de IS terrein verliest , zal allemaal best.
      Maar omdat zij niet bang zijn zichzelf op te offeren, kan je die strijd nooit winnen denk ik.
      Of zichzelf….. Beter gezegd de losers die ze in het Westen voor hun karretje kunnen spannen.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Realistisch en negatief zijn toch 2 verschillende dingen iggy.

Comment

Originally posted by quibus View Post
          Lol er zijn hier 4 actieve leden, zal een heftige discussie worden.
          En een slot. ...Zijn er nog mods

Je moet Bodynet ook niet als een forum zien, maar meer als een groepsapp.
          Dan valt het allemaal nog wel mee.

Dat geldt trouwens voor alle forums, die zullen op den duur allemaal verdwijnen of leeglopen.
          Coen gaat later dit jaar het forum-wederom-vernieuwen zegt hij.

Toch leuk voor alle 4 de leden.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik was in Brussel vanochtend, zuid-station (trein, geen metro). Ik hoorde een ontploffing in de verte en zag later in het station vooral veel chaos en onzekerheid. Plots merk je hoe kwetsbaar een samenleving is en alle solidariteit ten spijt zijn mensen toch angstige wezens die eerst aan zichzelf en hun directe omgeving denken. De situatie is wel zeer kordaat aangepakt met helikopters, soldaten, politie, ambulances. Ook de communicatie in het station was relatief rustig en duidelijk. Alle scholen in lock-down en geen treinen meer in of uit Brussel, maar ben uiteindelijk mee kunnen rijden met een taxibus.

Blijkbaar is de politie ook enkele uren na de aanslagen binnengevallen in de uitvalsbasis van de terroristen waar ze nog een bom gevonden hadden. De taxi die ze besteld hadden was te klein om alle bomkoffers mee te nemen naar de luchthaven, je moet dus geen criminele mastermind zijn om terrorist te worden. Aanslagen in metrostation Maalbeek is nog niets van geweten.

Hopelijk blijven we allen verder gespaard van verdere aanslagen maar ik vrees ervoor.

Comment

Originally posted by tommyzz View Post
              in heel veel dingen is Amerika ook de grote terrorist.
              maar tegenwoordig geloven we alleen maar wat in de media wordt gezegd.
              vaak is het gestuurde nieuws wat bestaat uit onwaarheden om de waarheid te verbergen.

ik zeg niet dat het nu zo is maar het schijnt ook
              voor te komen dat landen zelf aanslagen plegen om
              propaganda te maken. Want hoe makkelijk is het om vingertje
              te wijzen en de bevolking staat 100% achter je.

Zulke uitspraken en samenzweringstheorieen zijn kortzichtig en vooral heel makkelijk.
              Al dat antropomorfisme en personificatie van de 'grote slechte overheid' die moordt, manipuleert en bedriegt...
              Zonder al te naïef te zijn,achter elke beslissing blijft wel een persoon met een identiteit en aansprakelijkheid schuilen. Aanslagen plegen op eigen onschuldige burgers op deze schaal énkel om politieke redenen komt niemand meer mee weg, dat is net de kracht van de mediatisering van de 21e eeuw.
              Last edited by Theodore Rex; 23-03-2016, 01:20.

Comment

Stukje van Rain klopt wel alleen het geeft gewoon de expansie drift van progressief links en de Europese Unie aan (Zie Oekraine en de Arabische lente). Dit komt langzaam in een kantelbeweging te zitten aangezien het conservatisme en rechts meer terrein wint. Ook vind ik het onderstaande stuk wel interessant. Dit geeft de huidige tendens van de Europese samenleving goed weer. En het zou voor alle mensen een geschenk zijn als hier een einde aankomt zodat we de rotte er echt uit kunnen halen.

Wat betreft Amerika en die samenzweringsbullshit ben ik het met Theodore eens

Opinie: De Marokkaanse gemeenschap moet stoppen zich te wentelen in de positie van underdog | Opinie | De Morgen
                Last edited by Aldo Raine; 23-03-2016, 08:28.
                Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Dubbel

Comment

Mee eens.

Zwelgen in zelfmedelijden is makkelijk natuurlijk.
                    Al neemt dat niet weg dat velen allochtonen geen kans krijgen om uit hun kansloze positie te ontsnappen.

Ach… als Geert aan de macht komt zijn alle problemen in Nederland in ieder geval opgelost.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Theodore Rex View Post
                      Zulke uitspraken en samenzweringstheorieen zijn kortzichtig en vooral heel makkelijk.
                      Al dat antropomorfisme en personificatie van de 'grote slechte overheid' die moordt, manipuleert en bedriegt...
                      Zonder al te naïef te zijn,achter elke beslissing blijft wel een persoon met een identiteit en aansprakelijkheid schuilen. Aanslagen plegen op eigen onschuldige burgers op deze schaal énkel om politieke redenen komt niemand meer mee weg, dat is net de kracht van de mediatisering van de 21e eeuw.
                      Jammer genoeg gebeurd het wel.
                      maar miss is het verkeerd wat ik heb gezegd om op dit
                      ondrwerp te zeggen.
                      maar vind het onderwerp zeer interessant.
                      ik ben zeer onder de indruk van jouwn verhaal.
                      en dat raakt mij.

Ik ben zelf een gevoel mens en kan zeer slecht tegen onrecht.
                      ik hou van gelijkheid.
                      Kortzichtigheid hou ik totaal niet van.
                      dus mijn excuus dat ik zo overkwam.

wat ik nog wel kwijt wil is dat ik jammer vind
                      dat wij stil staan bij Parijs. De hele wereld steunt parijs wat en mooi gebaar is!
                      maar de slachtoffers in andere landen verdienen ook respect en een gedachte
                      Chaka Chaka Boy

Comment

Jammer genoeg gebeurd het wel.
                        maar miss is het verkeerd wat ik heb gezegd om op dit
                        ondrwerp te zeggen.
                        maar vind het onderwerp zeer interessant.
                        ik ben zeer onder de indruk van jouwn verhaal.
                        en dat raakt mij.

Ik ben zelf een gevoel mens en kan zeer slecht tegen onrecht.
                        ik hou van gelijkheid.
                        Kortzichtigheid hou ik totaal niet van.
                        dus mijn excuus dat ik zo overkwam.

wat ik nog wel kwijt wil is dat ik jammer vind
                        dat wij stil staan bij Parijs. De hele wereld steunt parijs wat en mooi gebaar is!
                        maar de slachtoffers in andere landen verdienen ook respect en een gedachte
                        Zeker. Maar enige nuance is daarbij ook wel op zijn plek. De emotiemaatschappij waar we tegenwoordig in leven verwacht dat we overal iets van moeten vinden. Overal moet een stille tocht voor gedaan worden, en overal moeten we ons plasje over laten etc. Ik weet waar je naartoe wil met die laatste zin en dat is waarschijnlijk de aanslagen in Ankara/Istanboel geweest. De gebeurtenissen in Brussel en Istanboel staan los van elkaar. Afstand werkt namelijk filterend. Ook de aanleidingen zijn verschillend. Interne sektarische conflicten in Turkije tegenover het 'wij versus zij' waar wij mee te maken hebben. Daarnaast als de aanslagen al door de PKK zijn gedaan (wat ik mij afvraag gezien de manier waar het naartoe gaat binnen Turkije) zijn het puur vergeldingen voor dingen die je in het nieuws niet ziet: Reports: hundreds of civilians killed in PKK-Turkey confrontatio

En over wederzijds respect voor de slachtoffers. Daar waren ze zelf ook erg goed in ja:

https://www.youtube.com/watch?v=A4Fp...ature=youtu.be
                        Last edited by Aldo Raine; 23-03-2016, 10:04.

Comment

Ach, onze welvaart was eigenlijk ook al heel lang spotgoedkoop!

Comment

Terug komend wat ik hiervoor zei.
                            ik zag bij de 1 min stilte in België een Tunesië vlag.

Respect!!
                            Chaka Chaka Boy

Comment

Terug komend wat ik hiervoor zei.
                              ik zag bij de 1 min stilte in België een Tunesië vlag.

Respect!!
                              Even voor mij om een beeld te krijgen van je. Maar leg dit bovenstaande is uit? Wat is er volgens jou respectvol aan het laten zien van een Tunesië vlag tijdens een stiltemoment in België?

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
                                Even voor mij om een beeld te krijgen van je. Maar leg dit bovenstaande is uit? Wat is er volgens jou respectvol aan het laten zien van een Tunesië vlag tijdens een stiltemoment in België?
                                Dat is heel makkelijk en jammer dat je het niet snapt.

om ook stil te staan bij andere mensen in andere landen.
                                vind het een erg mooi statement.

wat voor nationaliteit iemand ook heeft een onschuldige slachtoffer is 1 te veel.
                                Chaka Chaka Boy

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X