hey bb's onder ons, hebben jullie wel eens problemen/ ruzie doordat je er groot uit ziet ? Ik doel dan voornamelijk in het uitgaans-leven ?
Lok je door je uiterlijk meer agressie uit ? Of stoot je hierdoor meer mee af ?
Of heb je juist geen problemen omdat je er groot/ gespierd uit ziet ?
wat voor reacties krijgen jullie van agressieve- uitgaanders ( veelal mannen/ jongens )
Hoe gaan jullie hiermee om ?
ik had het dus van het weekend. zijn we met de vrienden groep naar een discotheek gegaan het was gezellig, staan je daar komt er zo dunne lat aan zegt ie je denkt zeker dat je als bent he omdat je zo breedt bent, dus ik zeg zeker ben ik dat en ben weer verder gegaan opeens zag ik hem weer in de grote zaal en hij zat me de hele tijd uitdagen ik heb verder niks gedaan maar ik was wel warm aan het worden.
Lok je door je uiterlijk meer agressie uit ? Of stoot je hierdoor meer mee af ?
Of heb je juist geen problemen omdat je er groot/ gespierd uit ziet ?
wat voor reacties krijgen jullie van agressieve- uitgaanders ( veelal mannen/ jongens )
Hoe gaan jullie hiermee om ?
ik had het dus van het weekend. zijn we met de vrienden groep naar een discotheek gegaan het was gezellig, staan je daar komt er zo dunne lat aan zegt ie je denkt zeker dat je als bent he omdat je zo breedt bent, dus ik zeg zeker ben ik dat en ben weer verder gegaan opeens zag ik hem weer in de grote zaal en hij zat me de hele tijd uitdagen ik heb verder niks gedaan maar ik was wel warm aan het worden.
Comment