Jongens worden agressief van vecht- en krachtsport

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

is goed big teddy
    Wat een bijnaam haha

grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik ben ook door het gerecht moeten starten met een vechtsport omdat ik een erg agressief mannetje was. Door de jaren thai boks ben ik veel rustiger geworden, denk ook wel dat de leeftijd ermee te maken heeft.

Alles hangt van de club af denk ik, ik heb altijd in Antwerpen getraind en als ik verhuisde ging ik elders trainen, maar in de nieuwe school was echt een macho gedrag mentaliteit. Als de leraar een macho is zullen de leerlingen dat ook worden

Grtz
      stil growing

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (harold @ Sep. 28 2005,18:54)]is goed big teddy  
        Wat een bijnaam haha

grtz..
        Lief hè van Corrie

Hangt zoals Snipke zegt ook heel veel van de sportschool af.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 28 2005,19:58)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (harold @ Sep. 28 2005,18:54)]is goed big teddy
          Wat een bijnaam haha

grtz..
          Lief hè van Corrie

Hangt zeker van de sportschool af, je hebt er echt aso sportscholen bij hoor!!
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

kick boxen heb ik ook een tijdje gedaan maar zo poes lief als ik was / ben zijn er niet veel teminste niet waar ik zat
            Who's the Chef

Comment

Ik heb ruim 6 jaar Jiu-Jitsu beoefend en daar ook de zwarte band in behaald. Ik vond de sierlijkheid altijd mooi. Daarna 'ontdekte' ik de Chineze vechtkunst Wing-Chun en daarna weer Tai-Chi. Mijn insteek was altijd: het moet mooi en functioneel zijn. Ik zie het net als bijv. schilderen als kunst. Agressief kun je volgens mij niet worden van kunst. Kick- of Thai boksen heeft een minder kunstzinnige insteek. Schenen moeten gehard worden etc. Dat trekt ander volk aan dan het sierlijke Wing-Chun. In mijn woonplaats vind je voornamelijk allochtonen bij het Thai-boksen.
              Om kort te zijn: ik denk dat de politie in het weekeinde meer last heeft van agressieve Kickboksers, dan van Tai-Chi beoefenaars. Er zit dus een kern van waarheid in het artikel.
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ik heb ook een tijd muy thai gedaan, daar werd niemand afgerost tijdens de les. We hadden een hele symphatieke leraar die zorgde voor rust. En hij laat je zo zweten dat je echt geen zin meer hebt om ruzie te zoeken. Ik ben er op een gegeven moment mee gestopt omdat het voor mij iedere week allochtoontje schoppen was. Waren allemaal gasten van 60 á 70 kg en twee koppen kleiner, dus niet helemaal fair als we moesten sparren.
                Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Sep. 29 2005,00:38)]In mijn woonplaats vind je voornamelijk allochtonen bij het Thai-boksen.
                  Om kort te zijn: ik denk dat de politie in het weekeinde meer last heeft van agressieve Kickboksers,
                  uch... ik heb gesproken.
                  zie mijn vorige comment

wel gelijk dus
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik denk dat er 2 soorten mensen zijn die aan vechtsporten gaan doen: ofwel diegenen die gaan voor de sport, voor het kunnen van die technieken, om het lichaam te versterken en op te bouwen, etc, etc. En dan zijn er diegenen die gaan om te leren vechten zodat ze op straat kunnen laten zien wat ze waard zijn...
                    Ik vrees echter dat er meer jongeren zijn die tot deze laatste groep behoren.

Ikzelf behoor tot de eerste groep. Ben al van kindsbeen af gefascineerd door vechtsporten. Mijn grote held was JC Van Damme. Als ik groot was zou ik er ook zo gespierd uitzien en zo kunnen vechten
                    De vechtsport die ik nu leer is geen sport meer, je kan ze niet beoefenen in een ring omdat je echt gemene dingen leert. Ik doe ze graag omdat ik er men agressie in kwijt kan en het me een sterk lichaam oplevert. Niet om beter te kunnen vechten op straat. Het is wel zo dat als ik het ooit moet gebruiken ik niet zal aarzelen om door te gaan en toe te passen wat ik ken.

Ook bij ons is er een kickboksclub bekend die naar fuiven gaat en altijd ruzie uitlokt. Dan nog liefst met gastjes waartegen ze zeker kunnen winnen en als er dan eentje van hen in de problemen komt aarzelen ze niet om met verschillende op dezelfde te slagen. Dit vind ik dus ABSOLUTE losers. Ik hoop voor hen dat ze ooit eens iemand tegenkomen die wel verstand heeft van vechten en die hen eens een 'lesje' leert.

Vechtsporten zijn complete sporten: kracht, lenigheid en uithouding. leer ze om wat ze zijn en doe ze niet om de omhooggevallen macho uit te hangen.

The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X