Voor alle ouwe rukkers hahahaha

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voor alle ouwe rukkers hahahaha

http://media.putfile.com/FLURL-dot-c...-C11Jd6rbipVK1
    Alles blijft, Alles gaat, Alles blijft gaan

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Whahah filmpje gemaakt voor Testo en Xeno!!!

Maar als rukken een schande is hoe moeten die 2 dan ooit bevredigt worden!!! Maar daar weten die 2 vast wel wat op te vinden.......................
      Mr. HOLLAND 2006 NAC
      Mr. HOLLAND 2007 NAC
      3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Idd....gewoon een lelijke poot zoeken zoals jij die voor een habbekrats wil pijpen...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Testo @ Okt. 03 2005,13:15)]Idd....gewoon een lelijke poot zoeken zoals jij die voor een habbekrats wil pijpen... Ā 
          Volgens mij krijg je bij biggetje geld toe.
          Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

zeg dan niets ouwe pijpekop!!!
            Mr. HOLLAND 2006 NAC
            Mr. HOLLAND 2007 NAC
            3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Hoe gestoord zijn ze trouwens in amerika??? je mag niet rukken maar wel een gun op je 12e
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

echt weer iets voor Amerika.
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (red @ Okt. 03 2005,16:13)]Hoe gestoord zijn ze trouwens in amerika??? je mag niet rukken maar wel een gun op je 12e
                  Die gun mogen ze van trouwens hier ook wel invoeren, dan kan ik mij tenminste staks nog verdedigen als ik een ouwe knar ben.
                  Kogelvrij vest erbij en op naar de pinautomaat op je oude dag.
                  Groet;
                  Brear.

Comment

Dan schieten ze je gelijk in je kop.... ze zijn wel lui maar niet achterlijk (sommige dan)
                    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (BREAR @ Okt. 03 2005,18:05)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (red @ Okt. 03 2005,16:13)]Hoe gestoord zijn ze trouwens in amerika??? je mag niet rukken maar wel een gun op je 12e
                      Die gun mogen ze van trouwens hier ook wel invoeren, dan kan ik mij tenminste staks nog verdedigen als ik een ouwe knar ben.
                      Kogelvrij vest erbij en op naar de pinautomaat op je oude dag.
                      Groet;
                      Brear.
                      strax

Who's the Chef

Comment

Ik was als kind zo arm dat als ik geen jongetje was geweest ik helemaal niks had gehad om mee te spelen

Comment

Nou hier een filmpje van Micheal Jackson die onschuldig word bevonden, beetje flauw maarja ken ook leuk zijn!
                          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Haha leuk filmpje om te zien, volgens mij zag ik Been ook nog in de jurie zitten
                            Brear.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X