Bloedonderzoek en andere zaken.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bloedonderzoek en andere zaken.

Beste mensen! Hoop dat het met iedereen goed gaat en nogmaals de beste wensen.

De laatste tijd wordt ik erg slecht wakker, pijn aan me hoofd misselijk, geen zin om te eten.

Begin dacht gaat vanzelf wel over, niet dus. Ik heb tijden dat ik goed en diep slaap en dagen dat ik geen oog dicht doe.
    Zoals vannacht ben er maar om 4 uur uit gegaan en een dvd gekeken ( Scarface )

Dus ik dacht een week terug ik laat me helemaal medische onderzoeken dus bloed afgetapt en plas ingeleverd. Bel net de huisarts: Niets aan de hand!!!

Helemaal niks, bloed waardes goed, hormoonhuishuiding goed!
    Niks te vinden!! Maakt het allemaal extra raar.

Misschien zit het allemaal in ritme, vorig jaar heb ik ook een topic geopend over slaapproblemen, toen zei Corina dat je opgepaste tijden moet opstaan en naar bed moet.

Mijn vraag aan jullie is : Wat doen jullie nou van tevoren als jullie gaan slapen, drinken jullie melk?, lees je een boek?

Help me, want ik wordt erg op ze zachst gezegt HELEMAAL WAUS VAN!

grtz Philip.....

Slaap meestal als een blok. Zo niet, dan ff tv kijken, warme melk, whiskey-tje, of boek lezen. Hoeft niet perse in die volgorde. Als ik mijn slaap echt nodig heb, neem ik desnoods valeriaan of slaappillen uit the States.

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Ahha, was jij dat??

Nou ik kan je vertellen (net in een ander topic gedaan ) dat ik de laatste tijd ook slecht slaap

Ik zal nog eens zoeken of het met eiwitten te maken kon hebben, dat heb ik welleens gehoord weet alleen niet meer waar en van wie
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

probeer te zorgen dat je voor het slapen niet te druk ben
        dus een boek lezen is lekker rust gevend voor je hersens beter als tv kijken.

miss kan je gaba ook is proberen
        Who's the Chef

Comment

Zal het is proberen ouwe, thanks!!

grtz Philip....

Comment

Vind l-tryptofaan ook een aanrader kom je in een betere diepe slaap. Gewoon bij mdoubleyou te bestellen.

En voor de rest als je niet goed in slaap komt niet teveel koolhydraten eten vlak voor je naar bed gaat en geen cola en koffie.
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

en ikheb hier tabs van een bekende dat heet valeriana. heb ik gisteravond geprobeerd. werkt net zo goed als diazepam. je kan nietm eer zo nadenken, dus maal je niet.

ik zit dus ook al een poosje dat ik 2 of 3x per nacht wakker word. denk ik dat het uur of 6 a7 is, is het half 2 ofzo
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Vervelend is dat he , als je 2 a 3 keer per nacht wakker wordt, gek wordt je dan.

grtz Philip.......

Comment

moe vooral
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

hoe doen die top bodybuilders het dan? slapen die altijd top ofzo??

grtz Philip.....

Comment

Die slapen zelfs overdag.... lekker shotje igf en een paar uur pitten smiddags.... heerlijk leven
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Zijn je vrije t3 en t4 ook getest?

Verder inderdaad zorgen dat je rustig bent als je gaat slapen en niet heel kort ervoor meer eten. Ook geen koffie drinken uiteraard.
                        Iets als gaba of dat tryptofaan kan je gerust proberen.

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Denk dat het per persoon/ BB verschilt maker.
                          Ik had er vorig jaar rond deze tijd ook laatst van. Heb ook een topic geopend hierover.

Je wordt echt moedeloos als je gewoon kei hard je best doet in de gym en met je voeding om vervolgens niet te kunnen slapen op verschillende dagen en zo je gains bye bye moet zeggen!

Ik heb voor dit probleem Gaba geprobeert en ik moet zeggen dat het lichtelijk werkt. Maar voor de werking wat het levert vindt ik het veels te duur. Ik heb ook twee weken slaappillen gedaan. Deze hielpen beter dan gaba en waren nog goedkoper ook. Ik gebruikte deze puur om weer een goede slaapritme te krijgen. Deze methode heeft het beste geholpen bij mij. De slaappillen kun je gewoon bij de apotheek halen. Wel zeg ik erbij dat je niet te snel ernaar moet neigen. Eerst zelf proberen te slapen en als het echt niet gaat dan slaappillen nemen.

Achteraf gezien was de grote boosdoener van mijn slaapprobleem weinig eten. Ik at veels te weinig voor mijn lichaam (onbewust) en daardoor kon ik niet in slaap vallen.

Je zou kunnen zeggen van: had je geen honger gevoel?
                          Raar genoeg niet. Volgens mij kwam dat omdat alles door de war was van weinig slapen en frustratie daardoor en andere symptonen die je hierboven ook opnoemde.

Ik zou zeggen probeer goed en voldoende te eten en probeer ook je ritme terug te krijgen, hoe dan ook.

Hieronder een link over slaapgebrek die ik heel leerzaam vond.

Link

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (philip @ Jan. 04 2006,14:33)]Help me, want ik wordt erg op ze zachst gezegt HELEMAAL WAUS VAN!

grtz Philip.....
                            Harold weet hier wel raad mee

Comment

hoezo
                              Normaal gesproken ga ik op vaste tijden naar bed en op een vaste tijd eruit. Ik slaap dan perfect, dit is volgens mij ook het beste voor heel het lichaam en geest. Dus een flinke regelmaat in je leven.
                              Als je 's nachts zo ### geslapen hebt ga dan zeker niet 's middags slapen, maar pas echt 's avonds.

Grtz.
                              \
                              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X