waarom ben jij! op bodynet gebleven?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• waarom ben jij! op bodynet gebleven?

dit vroeg ik mezelf vanmiddag af. in het begin was er nauwelijks iets loos. weinig members enzo. maar laatste tijd een stuk meer.
    toch zit ik hier al jaren. en wrom?
    IK weet het eigenlij kniet eens, dus vroeg me af of jullie (members die hier langer dan 1 maand regelmatig posten) het van jullie zelf weten.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Ik zit hier ook nog niet zo lang maar ik vind hier veel nuttige info over trainen, eten enz.

Ik kom hier bijna iedere dag en probeer te helpen waar ik kennis van heb

Comment

omdat ik vind dat hier het meest met respect is voor andere leden. op dbb staan topics vol als iemand er slecht uit ziet maar als het goed is kijken z er wel heel veel mensen maar kunnen ze niet reageren.

Comment

tja...toevallig denk ik. Ik wilde gewoon graag iets meer weten over krachttraining. Elke keer als ik hier informatie over zocht via google, kwam ik telkens op dit forum uit. En toen dacht ik dat het misschien wel handig was om me te registreren zodat ik vragen kon stellen (en later beantwoorden).
        en ik vermaak me hier goed dus kga ook niet naar een ander forum

maar staan sommigen van jullie ook geregistreerd bij een ander forum? En gaat het daar er net zo aan toe als hier?

gr
        Last edited by Farmboy; 21-05-2006, 20:42.
        Trainingslog Farmboy:

Comment

Ik vind dit een relaxte community, allemaal leuke mensen met kennis. Ben er absoluut tevreden mee.
          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

net op dbb forum gekeken, veel foto's maar het commentaar is gewoon k*t meeste commentaar is afbrekend ipv opbouwend

dit forum is stukken beter!

Comment

Mag een oude als ik ook iets zeggen bruce, ik vind als je op een forum zit en je wilt deze volgend kan je maar op 1 forum echt aktief zijn, je surft een paar forums af en je kijkt welke je het beste zit. Als ik moet vergelijken met andere fora dan is het hier toch een echt met respect behandelend forum, hier zijn ook eens woorden maar hier worden de mensen niet uitgescholden omdat ze pas beginnen en domme vragen stellen (niet domme vragen maar meestal een vraag die al 1000 keer is gesteld), als je ziet op andere forums dan zijn de oude members die het voor het zeggen hebben en alles weten, toch denken alles te weten en de nieuwe members moeten luisteren en niet al te veel vragen stellen.

Grtz
              stil growing

Comment

Het respect op dit forum voor elkaar is inderdaad van een zeer hoog gehalte.
                Dit kom je niet vaak meer tegen op het net.

Petje af voor alle members en moderators die dit forum zo 'aangenaam' houden
                www.sportfood.nl

Comment

Ik zit hier nog niet zo heel lang vind ik, post zo af en toe eens wat.
                  Mijn 'thuisbasis' is Body&Fitness en daar post ik gewoon het meest. Daar ben ik ook 'begonnen'. Sfeer daar is ook erg goed.
                  Ik denk dat dat voor de meeste wel geldt: dat ze blijven hangen waar ze voor het eerst begonnen zijn met info zoeken op het net.
                  Verder ben ik nog wel op wat andere sites te vinden naast Body&Fitness en Bodynet (Dutch Bodybuilding, No Nonsense Training).

Zijn hier wat nieuwe members bij gekomen de laatste tijd, maar ik denk dat dat alleen maar goed is.

dus waarom ik op bodynet gebleven ben? leuke members ook, prima sfeer.
                  Bezoek ook eens het forum.

Comment

ik zit ook op ar,dbb,proffesional muscle en heb ook een account op body&fitness maar daar kom ik eigelijk nooit. Ik post op de bovenstaande forums af en toe wat maar lees vooral.

ik ben op bodynet "begonnen" dus zal hier ook blijven.

Comment

Originally posted by Sportfood
                      Het respect op dit forum voor elkaar is inderdaad van een zeer hoog gehalte.
                      Dit kom je niet vaak meer tegen op het net.

Petje af voor alle members en moderators die dit forum zo 'aangenaam' houden
                      Hier sluit ik mij ook helemaal bij aan, net als bij de posts van Punani en Snipke overigens.
                      Ik vind dit een gezellig en probleemloos board waar iedereen elkaar gewoon in zijn of haar waarde laat.
                      Ook veel kennis over trainen,voeding en a.s aanwezig,en vaak veel goede onderwerpen over deze zaken.
                      Al met al gewoon een goed board vind ik.
                      Groet;
                      Brear.

Comment

Ach ja, ik heb me indertijd onder flinke bedreiging van mijn vriendje aan moeten melden en er werd zelfs toen nog gedreigd met schoppen als ik niet genoeg zou posten...
                        Heb dus nooit het risico willen nemen ermee te stoppen, wie weet wat voor gevolgen het kan hebben!
                        Hij traint niet meer maar weegt nog steeds ruim 2x zoveel als ik dus laat maar.

De sfeer is gewoon altijd al goed geweest en zal dat ook wel blijven, nieuwkomers moeten af en toe even geschopt worden maar zodra ze snappen hoe het hier werkt passen ze zich meestal gewoon aan of vertrekken weer.
                        Beiden zijn prima zolang het hier maar leuk blijft.

Comment

Ben hier begonnen, heb alles wat ik weet hier geleerd, zal hier blijven ook
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

Jep, ben hier ook begonnen met posten na eerst aan meerdere fora een bezoekje te hebben gebracht. Ben enkel actief op Bn en lees verder op ar en soms op Dbb.
                            Enkele (naar mijn mening) pluspunten van dit forum:

- Zeer veel info, van zeer goede kwaliteit
                            - Respect voor elkaar, iedereen op gelijke voet
                            - Toffe members en wat mij betreft geldt dit voor de eerste tot de laatste die hier regelmatig actief is
                            - Iedereen wordt geholpen waar mogelijk en uit zijn appreciatie voor de hulp die geboden wordt
                            - Heterogene groep qua leeftijd, geslacht, achtergrond,...
                            - Eerlijke, correcte adviezen over alles wat de sport aangaat door ervaren mensen. De dingen die ze hebben ondervonden, vertellen ze ook rechtuit zowel de positieve als negatieve zaken.
                            - In de eerste plaats een echt bb en fitness-forum met daarnaast ruimte voor off topic zaken (en niet omgekeerd)
                            - Shannasse, Curiosio en Snipke die alles mooi in de hand houden (mocht dat al nodig zijn), verder actief deelnemen aan een hoop topics, goede adviezen geven zonder zich boven de rest te plaatsen.

...

Comment

ik ben hier omdat ik het leuk vind.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X