Hoe ist met jullie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe ist met jullie?

Op zijn tijd even een topic voor maken he

Bij mij alles relaxt, lekker weer, kinders vrij dus vaak zwemmen.
    Ze zijn vrij en dan zijn ze om halft 8 al wakker, lekker dan haha, denk ik uit te kunnen slapen mooi niet.

Hoe ist met jullie?
    Ook al vakantie of nog werken?

Las ik nou ergens dat Xeno nog maar 80 kg weegt?
    Dat zou zonde zijn zeg!
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Met mij gaat alles prima! Ik heb lekker vakantie nu.

Heb een hele drukke stressvolle tijd achter de rug met school en het uit huis gaan. Er komt heel wat bij kijken als je op jezelf gaat wonen.

Dit jaar ga ik weer niet op vakantie. Ik heb besloten om me deze vakantie helemaal te richten op trainen en relaxen. Soms train ik nu 2x per dag, gewoon omdat ik daar zin in heb. Ook voeding is helemaal op orde. Ik hoop snel alle gains/kracht die ik verloren ben door stress weer terug te hebben.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

O ben je op jezelf gaan wonen, lekker he een plek voor jezelf.

Heb je veel verloren dan K.I.R.?
      2x per dag, ik wou dat ik dat ook kon, lekker hoor
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

heb week vrij. maar dus van vroeg tot laat klussen in me huis.
        blijft ook zo.
        voorlopig nog geen tijd om te relaxen, maar missch. dat ik zaterdag ofzo de pet ernaar gooi en er lekker tussenuit ga
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Gewoon aan het werk, redelijk druk.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ja ik ben vrij ( al meer als 2 weken wat ik amper in de gaten heb ) maarja officieel ben ik nog maar een paar dage vrij.. nog een week of 7 te gaan ik ga in de vakantie juist meer fitnissen enzo veel meer tijd en alles.
            on the road to get huge

Comment

Op zich gaat het goed. Nieuwbouwhuis is helemaal af, relatie gaat goed, werk ook, alleen erg druk. Hou mijn gains wel vast, blijf nl rond 90/91 kg. Heb niet de illusie nog echt (natural) te groeien, daarom zorgen dat ik niets verlies en mss volgende winter of zomer weer een kuurtje.
              Ben ook niet zo veel meer op Bodynet, maar dat komt omdat ik sowieso minder achter de pc zit.

Groeten Jaap

PS Xeno 80 kg? Ik weet dat ie van de ups en downs is...maar 80?
              1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Xeno is helemaal gestopt, weinig verrassend maar zeker zonde vind ik.

Greets...

Comment

@Bruce
                  Nog steeds bezig in je huis, haleloeja!! Wanneer denk je het onderhand af te hebben man?

Wanneer ging je nou trouwen, of ben je inmiddels al getrouwd? Nee toch??
                  Anders schaam ik me diep dat ik je niet gefeliciteerd heb. Sorry kan niet alles onthouden wel veel, dat ik er nog aan denk

@Cur
                  Verder niks te vertellen, je kon anders goed kletsen op de meeting

@Menneke
                  Ja gaat hard he.

@Jaap
                  Nieuwbouwhuis?? Je woonde toch in de K...... of ben je alweer verhuist?

Ja Xeno, zie ik heeeel af en toe welleens on line maar posten doet ie bijna niet meer.
                  Ik weet nog dat hij de grote spammer en reller was hier
                  Mis het wel hoor dat rellen
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

Geef me een paar bacootjes en wat kipsaté en ik praat met bijna iedereen

Xeno heeft hier van de week nog een paar keer gepost maar is druk met andere dingen.

Greets...

Comment

IK probeer het zo rustig mogelijk te houden, volgende week nog werken en dan verlof, grootste kids zijn op verlof naar portugal (woont familie) en thuis zitten nog de kleinste, is thuis nu iets minder druk.

ppff serieuse drukke periode achter de rug, dokter heeft gezegd dat ik het kalmer aan moet doen, ik ga nu ook trainen op gevoel, als ik me s avonds te moe voel ga ik niet meer, deed ik over twee weken nog wel, als ik dan die ijzers vast had voelde ik me niet moe meer, maar de klop komt altijd erachter.
                      Die warmte doet er ook niet goed aan, ik eet al iets minder (volgens makkers op het werk nog veel te veel, maar ja wat weten die ervan) probeer wel veel te drinken wat nu geen probleem is.
                      Op vakantie ga ik niet echt dit jaar, verlof van mij en vriendin valt niet samen.

Ben ook iets minder on line maar zal wel terug verandering in komen,

Grtz
                      stil growing

Comment

Kheb nu lekker een paar weken vakantie. Beetje uitrusten, beetje naart zwembad, bijverdienen en trainen natuurlijk.
                        De laatste tijd ben ik ook veel minder online. Klees af en toe nog wel eens mee maar posten doe ik minder. Misschien komt er nog wel weer verandering in.

greetz
                        Trainingslog Farmboy:

Comment

vakantie is trainen/werken/chillen. ga volgende week lekker naar turkije heb er zin in

Comment

Zo te lezen ben je flink aan vakantie toe, Snip!
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

Met mij gaat het ook prima, ik heb met cutten mijn doel al aardig bereikt, ik woog vanmiddag na het cardio'en 95,5 kg, en schoon aan de haak zelfs 94,3 kg, dus het gaat nog om een paar kilo'tjes en dan ben ik op gewicht.

Verder doe ik overmorgen aan een powerliftwedstrijd mee in Gramsbergen van de nieuwe powerliftbond de GPC, en daar heb ik echt zin in.
                              Vakantie ga ik niet meer dit jaar, mijn vrouw en mijn dochtertje zijn wel een maand op vakantie geweest bij mijn schoonfamilie in Roemenie.
                              Het is wel de bedoeling dat we volgend jaar weer met z'n drie'en daar naar toe gaan.
                              Groet;
                              Brear.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X