Hoe ist met jullie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

klinkt bij de meeste redelijk tot goed

hier is ook alles wel prima erg druk opt werk maar ja bijna op vakantie dus die laatste beetjes kunnen der nog wel bij
    Who's the Chef

Comment

Heel veel succes Brear!!!!!!!!!!!
      Dat je vrouw op vakantie was alleen dat had ik indd ergens gelezen.
      Lijkt me niet echt fijn om alleen thuis te blijven.
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

met mij gaat het nu ook een stuk beter

gestopt met me mbo opleiding spw4 en ga nu fftjes me havo afmaken om daarna naar de hogeschool te gaan in limburg, de talenschool en dan wil ik japans gaan studeren

Comment

Originally posted by corina
          Heel veel succes Brear!!!!!!!!!!!
          Dat je vrouw op vakantie was alleen dat had ik indd ergens gelezen.
          Lijkt me niet echt fijn om alleen thuis te blijven.
          Bedankt Corina,en idd, een maand alleen is eigenlijk te lang daar heb je gelijk in, dat doen we dan ook niet meer volgend jaar.
          Groet;
          Brear.

Comment

Ik heb al lekker een maand vakantie!!!!
            en nu heb ik er nog 2!!!!!
            wat een zwaar leven heb ik toch 3 MAANDEN VAKANTIE!!!
            studeren is het mooiste wat er is!!

in de vakantie een beetje werken, een beetje vissen en vooral veel trainen!!
            gr

Comment

Originally posted by FlyingDot
              japans gaan studeren
              mafkees
              Who's the Chef

Comment

hehehe

Comment

Hier alles flex,peeps.

Druk bezig met van alles en ook nog wat genieten van het mooie weer.

Comment

is je zwem bad al af lange?
                    Who's the Chef

Comment

Dag mensen,
                      Ik maak even gebruik van dit topic om te zeggen hoe het er voor staat.
                      Ik mag niet klagen ben lekker 3x per week bezig en geen last meer van mijn schouder. mag dan ook wel na 3 JAAR ploeteren en revalideren het is 100% hersteld en kan in de toekomst weer gewoon trainen nu moet ik wel goed opletten dat ik niet ga overtrainen en niet te fanatiek ben tot ik weer gas kan geven. Ik was een aantal maanden zoals sommige weten begonnen met héééél licht te trainen niet lachen 30 kg en alleen grote spiergroepen. Maar kan nu ook schouders pakken en benen gaat goed schouders wel heel licht, want die worden al genog belast met de andere oef. Rug en borst zit ik nu op 65-70 kg max. Maar train niet altijd tot max 1 keer per week. bi en tri mag nog niet maar komt wel weer het enige nadeel is dat ik nog niet de groepen afzonderlijk mag trainen anders zal de suprospinatus (pees in de schouder) te veel belast wordt. Moet borst en rug samen pakken wat natuurlijk in veel ogen niet goed is, maar in mijn geval wel.

Verder heb ik het deze zomer onwijs druk met klussen in mijn huis moet helemaal af voor het einde van de zomer want ga het verhuren. Dus elke dag tot in de late uurtjes bezig. Ik ga verhuizen trek bij mijn vriendin in. op mijn werk is het een gekkenhuis mensen op vak. werkdruk omhoog dus alles bij elkaar druk maar goed bezig.

greetssss fiedel.
                      als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Hee Fiedel,

Daar is dit topic ook voor he, we zijn weer helemaal op de hoogte
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

Originally posted by been
                          is je zwem bad al af lange?
                          HUH??? Zwembad??? hee lange, dat wordt dan bij jou ipv bij mij he maatje
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

Dit jaar geen zwembad....heb wel mn vijver groter gemaakt dus als je het echt niet kunt laten mag je wel ff een duikie nemen hoor,Beentje.

@Corrie

Zou je wel willen,he?

Comment

Tuurlijk, ik had mijn waterpistool al klaar liggen
                              Sponsored by:
                              Inshapesupplements

Comment

Heyyy

Ik was van plan lekker veel te posten in de zomer maar dat komt er niet echt van, het is superwarm dus ik zwem veel, en fitness nog maar 1 x per week ofzo, gewoon omdat het veeel te warm is.

Na de zomer ga ik weer flink aan de slag (uiteraard). Ik ben eigenlijk de hele dag niks anders doen als zwemmen, gamen, aan me brommer werken, film kijken etc. Maar het is wel relaxed gek, die vakantie, lekker uitslapen ---- Heeeerlijk.

Leuk dat je zo een topic hebt gemaakt trouwens, cor.
                                VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X