Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
maar nu is et stralend weer in oktober denk ik niet meer... tenzij je er niet van houd ik vind dat het allemaal veel te snel gaat, ga over een week op vakantie en als ik dan trug kom moette we al weeer bijna naar school pfff... moet er nog ff niet aan denke
[QUOTE=corina
@Jaap
Nieuwbouwhuis?? Je woonde toch in de K...... of ben je alweer verhuist?
[/QUOTE]
Haha zo snel verhuis ik nou ook weer niet hoor. Woon idd daar, vorig jaar sept opgeleverd en nu af en toe nog wat dingetjes aan doen he. Pergolaatje gebouwd, oprit bestraat etc.
ik zal de komende weke niet meer hier te vinden zijn
ojah, dit lijkt me wel een geschikte topic om te zegge dat ik morge op vakantie ga en dus de komende tijd niet meer hier te vinden ben suc6 met trainen allemaal !
alles gaat naar wens, ben in verlof al 1 week, en train al 2 weken niet, nog 1 week niet, schouders laten rusten, deed al een maand of 3 pijn tijdens trainen, is nu zo goe als genezen
voor de rest nog 92 kg en 20 bf, na een maand en een half terug normaal eten, dus is in orde zo, verloreren kg blijven eraf en kan trug normaal eten.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment