Wat vinden jullie hier van?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat vinden jullie hier van?

Kom allen en geef uw mening , en nee dit ben ik niet

mooi gek (als het echt getatoeƫerd is). Ik denk niet dat je dit over 30 jaar nog mooi kunt vinden...
    Trainingslog Farmboy:

Comment

gewaagd

zou nix voor mij wezen
      Who's the Chef

Comment

erg lelijk
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

ik zeg, rot toch op met die kruisjes doe maar gewoon normaal ik zie daar nou echt het nut niet van in, als het een mooi figuur is oke.. maar 2 streepkes waarom zoou je dat doen ik kan geen positieve punten vinden.
          on the road to get huge

Comment

erg lelijk..Zonde van het lichaam

GRtz.
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

als het echt getatoeƫerd is
              Neen, dit is Sean Penn in Mystic River.

Comment

Beter zoek je iets wat een beetje stoer is, en dan bedoel ik niet een ranzige adelaar in 50 kleuren.

Comment

Wat ik niet begrijp is dat die chinese tekens zo populair zijn , persoonlijk wil ik dat taaltje van die rijstkakkers niet op mijn lichaam... ik denk niet dat zij nederlandse woorden op hun lichaam laat zetten

Comment

het zijn tekens die over het algemeen mooier zijn dan letters, ben ik t wel mee eens. Verder staat de cultuur waar de taal bij hoort wel bekend om grote krijgskracht en marchal arts.

Comment

vind em niet mooi, maarja is jouw mening als jij em mooi vind, is tenslotte jouw lichaam en je doet het voor jezelf, neem ik aan?

grtz
                      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Ik overweeg inderdaad om deze te plaatsen , met een paar aanpassingen.

1. Dat klavertje 3 wil ik vervangen door een circel en daar de naam van van mijn overleden vader (1997) in te plaatsen

2. De horizontale lijnen iets langer en niet zo dik.

Ah, ik vind hem wel iets hebben sober maar straalt toch iets uit imo. Een kruisteken betekent ook iets voor mij begrijp je. Ik denk er al een tijdje goed over na maar ik denk toch dat hij er zal komen.

Ik open gewoon ff dit topic omdat ik gewoon graag de menig van andere mensen hoor , raar maar de meeste mannen vinden hem Lelijk en bij de (meeste) vrouwen valt hij blijkbaar in de smaak.

Maar zoals Ahmet zegt je doet het voor jezelf.
                        Last edited by Santino88; 29-11-2006, 22:09.

Comment

Vrouwen hebben meestal dunnere lijnen dat staat wat sierlijker.
                          Ik persoonlijk ben meer van het grovere werk
                          Persoonlijk vind ik die tattoo ook niks en hij is veels te groot en te simpel.
                          Dan zou ik persoonlijk een keltisch kruis nemen met in het midden een cirkel en een naam erin, maar dan ook in de keltische stijl.
                          En kom op een chinees teken zegt met 1 symbool meer dan duizend woorden in het Nederlands en het staat mooi.
                          Heb er zelf ook 1 namelijk
                          Dit kruis vind ik dan mooier dan die op de foto.
                          Zal hem echter wel laten ontwerpen door je tattooerder zou zonde wezen als een ander met iets soortgelijks loopt he

Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Wil je theorie niet gelijk helemaal teniet doen hoor Santino maar ik vind er ook helemaal niets aan en ben toch echt een vrouw...
                            Vind sommige tatoo's zeker wel mooi, Cur heeft er ook een paar en daar heb ik helemaal niets tegen. Dit ding vind ik echter net als blijkbaar de meeste mannen lelijk met een hoofdletter.

Comment

Ik vind hem veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ste lang en groot, als je er een neemt neem dan een kleinere... op t midde van je rug iets naar boven maar niet tot in je nek... of op je short head of the bicep vink wel mooi...

maar deze vind ik echt niks... sorry:P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X