Wat vinden jullie hier van?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ja santino, zou zonde zijn als je er later spijt van zou krijgen... iets kleiner zou mooier zijn, ik denk max. 15cm dat zou ik neme als ik jouw was, uiteraard weer jouw keuze he.
    ik zou als ik jou was gezien de reacties nog fftjes verder zoeken voor je het laat zetten

grtz en succes metje tattoo
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Probeer iets abstracters, en mooiers te vinden. Tenzij je het zelf geweldig vind natuurlijk. Ik zou zelf een combi tussen strak en abstract nemen dan.
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

ik vind hem vet!

best jammer dat ik geen religie heb, dan kan je tenminste tattoo's nemen die ergens voor staan

om nou zelf met een g-sleutel in mijn nek of een versteende roos rond te lopen vind ik ook weer zo debiel.

opzich trek ik die aziatische tattoos best goed (zonder die achterlijke goudvissen dan) en zit er zelf ook aan te denken om iets leuks om mijn schouder of boven arm te zetten.

ik zeg doen dude!

Comment

Leuke reacties allemaal, bedankt.

Hier nog even van op afstand , hoeveel cm zou die eigenlik zijn 30-40?

Comment

Ik zal nog weten te vertellen wat ik zal doen , ik moet iig nog wat zit nog met acne op m'n rug

Comment

Originally posted by Santino88 View Post
              Ik zal nog weten te vertellen wat ik zal doen , ik moet iig nog wat zit nog met acne op m'n rug
              je bent niet de enige maar bij mij valt het altijd wel mee, gezicht is het ergste borst enso nix en rug ook een bietje. Kan irritant zijn met squaten
              on the road to get huge

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
                je bent niet de enige maar bij mij valt het altijd wel mee, gezicht is het ergste borst enso nix en rug ook een bietje. Kan irritant zijn met squaten
                , zo erg is het niet bij mij

Comment

De verticale streep iets minder lang en hij zou wel mooi zijn denk.

Comment

is inderdaad niet echt in verhouding

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X