Volkswagen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Volkswagen

Hallo allemaal eens even iets anders als trainen maar ik heb vandaag een volkswagen golf 4 gekocht. Nou heb ik hier naviagtie opzitten maar ik heb er alleen een cd van duitsland bij (heb de auto geimporteerd namelijk). Is er iemand die in het bezit is van navigatie cd's van volkswagen of weet iemand waar ik deze kan bestellen?

Greetz.......
    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Goede aankoop!! Zijn die niet te downloaden?

grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Zijn vast ergens te downloaden maar weet alleen niet waar. Heb het op limewire geprobeerd maar daar is niks te vinden.

Comment

Weet niet of dat te vinden is, maar neem aan dat een Volkswagen dealer je er wel mee zal kunnen helpen?

Comment

Inderdaad, de dealer kan je er mee helpen. Heb ik met mijn vorige auto ook zo gedaan. Is trouwens duur, zo'n CD-rommetje! Ik betaalde ruim €150! Wellicht kun je het autoweekforum proberen o.i.d. en daar een oproep plaatsen. Link: AutoWeek.nl - alles over uw volgende auto (nieuwe auto's, occasions, tests, gebruikersreviews)
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Probeer projectw.org is.

Comment

probeer is te douwen via nieuws groep

ik hoor me maten wel is over nieuws groep praten schijnt dat je daar echt alles kan halen

ik weet alleen niet hoe het werkt
              Who's the Chef

Comment

daar kun je ook alles halen kijk eens op Alle uitleg over downloaden uit binaries nieuwsgroepen! | Binaries4all Usenet handleidingen
                VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

thx dav

ik ga me der ook maars in verdiepen
                  Who's the Chef

Comment

Zijn volgens mij niet te downen. Heb ze zelf ook eens gezocht. Moest er gvd nog 145 euri voor betalen en toen had ik alleen de benelux nog maar.
                    liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Euh ben eigenlijk op zoek naar een kopie. Maat van me is er een aan het downloaden voor me. Verder kun je op marktplaats wel het een en ander vinden......

Comment

ben benieuwd of een kopie gaat werken hoor
                        Who's the Chef

Comment

Ja die werkt . Heb nu de nieuwste versie van de benelux.

Comment

Snel geregeld zeg!
                            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Oproep op marktplaats gedaan en de mailbox zit vol met aanbieders van navigatie software. Moest er nog geen 5 min voor riijden en heb nu de versie 2006/2007 benelux.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X