Luchtmacht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Luchtmacht

Hey mensen, ik zit nu in 5 havo, en moet binnekort gaan kiezen naar een vervolg opleiding. Eerst wilde ik accountant worden, want ik ben erg goed in economie. Maar van nature ben ik echt een adrealine seeker, en ik ben wat verder gaan kijken. Zo ben ik uitgekomen op Gevechtspiloot bij de luchtmacht. Dit lijkt me echt mega gaaf, en het ook goed denk ik.

Ik moet dan wel een contract aangaan van 13 jaar waarin ik opleiding doe in breda en leeuwarden, en daarna ga ik naar Amerika om te leren vliegen.
    Hierna ben ik volgens mij nog even in dienst bij de luchtmacht, en daarna kan ik ook burgervluchten gaan doen (wat me ook gaaf lijkt), maar zijn er hier mensen die me er meer over kunnen vertellen? die het zelf hebben gedaan, of waarvan vrienden het hebben gedaan..?

Grtz, David.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

leuk doel kerel
    stuin lekker ff internet af zal vast een hoop te vinden zijn

ik vlieg ook elke dag alleen dan me koffer in zorda ik thuis ben
    Who's the Chef

Comment

heb er ook wel eens naar gezocht toen ik op havo zat, is wel vet maar je moet echt je eigen goed laten keuren enzo. Ogen en alles mag niets fout aan zijn en je kapt al snel, daarna kun je meestal wel in een normaal vliegtuig vliegen. Opleiding is ook niet gekoop dacht ik.
      on the road to get huge

Comment

zou even google, kan je genoeg info vinden..

gRtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Voor info pm- me maar. Weet een hoop van de voorwaarden, de sollicatie, de opleiding in Nl en in Amerika.

Groeten
          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Hele interessante richting David!
            Heb zelf ook nog een tijdje gedacht aan de luchtmacht, alleen dan niet als vlieger. Mocht gevechtspiloot niet gaan lukken kun je altijd nog eens verder om je heen kijken binnen de luchtmacht, zijn daar veel interessante beroepen te vinden.
            De concurrentie voor gevechtsvlieger is enorm maar lijkt me meer dan de moeite waard als je er doorheen weet te komen.

Comment

Jazeker, 1 op de 100 haalt de selectie, waarna alsnog vaak 35% afvalt. Als je door die selectie komt, dan moet je er ook wel voor gaan. Want dan heb je wel echt talent!
              VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

leuk maar 13jaar is wel een lange periode.. dus weet het voor 200% zeker he

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X