topic curiosio

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• topic curiosio

waarom is het topic van curiosio gesloten er is toch niks verkeerds in gezegd?
    snap wel dat over hem blijven lullen niks toevoegt maar vind dat het wel moet kunnen. respect voor die gozer lijkt nu een beetje opgeruimd staat netjes wat nooit de bedoeling kan zijn lijkt me.
    is hij het land uit ofzo want hij reageert niet op mailtjes en sms?
    op msn zit hij al helemaal niet meer.
    echt van de één op de andere dag was hij weg he zit hij in de bak soms

Cur is gestopt omdat hij de intresse in de sport al een tijdje kwijt was. Hij trainde inmiddels zelf al lang niet meer, en na een grote bijdrage aan dit forum heeft hij besloten om te stoppen.
    Voor cur zelf hoefde dat topic niet, vandaar dat het ook gesloten is. We kennen cur allemaal en zijn hem ook dankbaar voor de bijdrage hier, dat het topic gesloten is zil niet zeggen dat we geen respect voor hem hebben. Maar cur is gewoon klaar met bodynet.

Om weer hele lange discussies te krijgen, en weer allemaal mensen die graag nog even hun respect willen tonen aan cur, wat we ook begrijpen, gooi ik hier een slotje op.

Grtz.
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Goede post Harold!

Zoals al gezegd, van Curiosio hoefde dat hele topic niet en het liefst had hij het dan ook direct gesloten gezien, dat heb ik ook in dat topic al gemeld. Dat het langer open is gebleven was om mensen die dat wilden toch de kans te geven nog even wat te zeggen.
      Het sluiten ervan is dus in tegenstelling tot wat nu geroepen wordt juist uit respect voor wat Cur zelf wil!

@ Damned: je zou er beter aan doen zelf wat meer respect te tonen voor de wensen en keuzes van andere mensen. Suggereren dat iemand wel in de bak zal zitten alleen omdat hij geen antwoord op jou geeft vind ik ronduit belachelijk.
      Cur heeft heel veel tijd in Bodynet gestoken en een enorme bijdrage geleverd aan het board zoals het nu is, maar inmiddels is hij er gewoon helemaal klaar mee.
      Hij heeft voor andere dingen gekozen, maar loopt gewoon vrij rond en gaat zijn eigen weg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X