Sex en kuur?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sex en kuur?

Misschien een rare vraag maar als je tijdens een kuur zit hebben jullie het vaak over dat je hele dag geil bent IS het nou eigenlijk beter om helemaal geen sex te hebben of wel dagelijks sex te hebben?? Want lijkt mij als je helemaal niet aan sex doet tijdens de kuur dat je spiegel helemaal hoog blijft. Want als je veel gepresteert in bed hebt presteer je minder goede de volgende dag in de sportschool
    eat eat eat and look like a freak!

Hoe geiler je bent hoe beter voor je natuurlijke test niveau. Gewoon zo veel sex als je wilt en kan (denk aan je partner). Op dit moment weet ik er alles van lees maar de post in algemeen forum.
    What's the difference between your wife and your gear?
    They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
    I also love them both, and can't live without them.

Comment

Heb je post ff verplaatst Dino

Veel sex verlaagt je test-level niet hoor. Het veel denken aan sex verhoogt het echter wel.

Gewoon veel sex hebben en er nog meer aan denken dus

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

met andere woorden: onbeperkt sexen!!
        om geheimpie te verklappen, ben 2 wkn geleden begonnen met mn kuur, maar omdat ie helemaal anders is geworden dan aanvankelijk de bedoeling was (simpel testo-deca en aan eind winstrol) vond ik em beetje waarde loos om te posten.
        maarrr... ben nu dus ook hitsiger dan ooit. ook eerdere kuren waren niet zo erg.
        glucklich vind mn vriendin het wel lollig.

voor de geinteresseerden: ben nu 90kg. (van 82-86).
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Maar dat is nu bij mij juist het probleem heb op het moment geen vriendin dus als ik ga een echt kuurtje zou nemen heb ik niet iemand waarmee ik effe me ei kwijt kan dus jullie raden me aan om gewoon een vriendin te vragen of ze me wil helpen tijdens de kuur

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (bruce @ Mei. 20 2003,17:01)]met andere woorden: onbeperkt sexen!!
            om geheimpie te verklappen, ben 2 wkn geleden begonnen met mn kuur, maar omdat ie helemaal anders is geworden dan aanvankelijk de bedoeling was (simpel testo-deca en aan eind winstrol) vond ik em beetje waarde loos om te posten.
            maarrr... ben nu dus ook hitsiger dan ooit. ook eerdere kuren waren niet zo erg.
            glucklich vind mn vriendin het wel lollig.  

voor de geinteresseerden: ben nu 90kg. (van 82-86).
            Bruce ga jij een fatsoenlijk een topic maken over je kuur, ik ben een van de geinteresseerden

Greets...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (dino21 @ Mei. 20 2003,17:06)]Maar dat is nu bij mij juist het probleem heb op het moment geen vriendin dus als ik ga een echt kuurtje zou nemen heb ik niet iemand waarmee ik effe me ei kwijt kan  dus jullie raden me aan om gewoon een vriendin te vragen of ze me wil helpen tijdens de kuur  
              Een vriendin om je te helpen met je eieren

Greets...

Comment

Ja met me kleine eitjes.

Comment

Greets...

Comment

Bij mijn weten hebben mannen geen eitjes, maar visjes...

Of moet je ons nog wat uitleggen Dino...

Comment

Tja Dino deze mag je zelf uitleggen...

Greets...

Comment

Ja uhhhhhhhh. Okee ik ben sprakeloos

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 20 2003,17:31)]Bruce ga jij een fatsoenlijk een topic maken over je kuur, ik ben een van de geinteresseerden    
                          Bruce: luisteren naar Curiosio, maak een aparte post, ik ben ook zeer geintresseerd.

They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Purple @ Mei. 20 2003,21:20)]Bij mijn weten hebben mannen geen eitjes, maar visjes...

Of moet je ons nog wat uitleggen Dino...  
                            Het zijn eigenlijk meer kikker visjes.

Mannen hebben veel gemeen met kikkers: Kijk maar eens wat een kikker en een man allemaal met hun tong kunnen doen, of dat sprookje van die kikker die veranderde in een prins of hoe een man een vrouw kan bespringen, etc. etc.

Sorry liet me even gaan, zullen wel de hormonen zijn.

Dino: Gewoon heel lief zijn tegen de vrouwtjes, krijg je van zelf aandacht van ze, en anders wordt het toch handarbeid en doehetzelfen. Let op dat je niet van die popeye onder armen krijgt, regelmatig afwissellen tussen links en rechts. Is nl. geen gezicht 1 hele dikke onderarm, tenzij het de middelste is.

Comment

Je gaat lekker hè Diet?!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X