Kan wel zo zijn lorenzo, maar die armen krijg je eerder door netjes te trainen dan zo imbeciel te gaan lopen smijten. Wie zegt dat hij altijd zo getraint heeft??
gooien met gewichten
Collapse
X
-
Originally posted by lorenzo lamaz View PostJa sorry, maar deze dwaas heeft wel armen om 'u' tegen te zeggen. Hoe hij zijn oefeningen ook doet, ze helpen precies wel. Als dit voor hem werkt zou ik hem zo geen dwaas durven noemen.
grzz.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ik ben van mening dat je een oefening moet uitvoeren zoals dat voor jou het meeste oplevert.
Bv stokstijf blijven staan bij barbelcurl met een gewicht dat de spier alleen in het zwaarste deel van de ROM echt aanspreekt zetten minder zoden aan de dijk als een iets lossere vorm waarbij je wel de gehele ROM maximaal belast (denk aan de Gironda curl)
Je moet een oefening aanpassen naar jouw lichaam en niet je lichaam aan willen passen naar wat anderen strikt/perfect/noemmaarop noemen
Er is natuurlijk wel een verschil tussen optimaliseren en goooi&smijtwerk, maar ik heb het idee dat dat voor sommigen moeilijk te begrijpen is, maar iets lossere vorm met twee keer zoveel gewicht spreekt meer MU's (en dus vezels) aan dan licht/strikt (for what that means).As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Flowrestling - Speakers - Interviews - Tom Brands - Iowa Lift
Form van absoluut noppes, maar bedenk dat ze de meest succesvolle school van heel de VS zijn in worstelen.the one and only tabata overlord
Comment
-
Inderdaad een onvoorstelbaar slechte vorm. Krediet krijgen ze wel voor het zijn van de beste school dan toch."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Als je goed luisterd dan zegt hij ook dat het niet bedoeld is om spieren te kweken, maar om de armen sterker te maken op de bewegingen die ze bij hun sport uitvoeren.
Vorm is dus maar net waar de beweging voor bedoeld is en voor hun doel is de vorm dus primaAs you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Comment
-
Originally posted by 3XL View PostAls je goed luisterd dan zegt hij ook dat het niet bedoeld is om spieren te kweken, maar om de armen sterker te maken op de bewegingen die ze bij hun sport uitvoeren.
Vorm is dus maar net waar de beweging voor bedoeld is en voor hun doel is de vorm dus prima
Is verder een mooie uitspraak die je doet."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostTrue. Meen dat hij preciezer zei dat ze gewoon zo zwaar mogelijk gaan en niet op vorm letten, omdat je in een echt gevecht ook nooit die vorm tegen zult komen.
Is verder een mooie uitspraak die je doet.
Toch zie ik er wel een degelijke techniek in, helemaal met de kilo's die zij omhoog 'gooien'. Ik vind het wel een beetje vergelijkbaar met de oefeningen die roeiers en schaatsers doen. Zij moeten ook explosief zijn in hun sport, daarbij is vorm tijdens de training niet zo heel erg belangrijk (wel uitkijken voor blessures uiteraard).
De man in de film zegt ook dat je met bodybuilding stijf wordt (en dit is ook zo), wat niet handig is met olympisch worstelen (kijk maar naar die slome beren van WWF). Maar met hun oefeningen bouwen ze kracht op en snelheid op.
Comment
-
Originally posted by MarkoM View PostDe man in de film zegt ook dat je met bodybuilding stijf wordt (en dit is ook zo), wat niet handig is met olympisch worstelen (kijk maar naar die slome beren van WWF). Maar met hun oefeningen bouwen ze kracht op en snelheid op.
Stijf worden is een kwestie van niets (of niet genoeg) doen aan lenigheid.
Als je als BB'r gewoon regelmmatig strek en rekoefeningen doet blijf je net zo lenig als je was voor je ging trainen. Mischien word je zelfs wel leniger.
Ik ken BB'r die spagaat kunnen. Ik ken ook mensen die aan andere sporten doen en die niet eens tot de helf komen.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Comment
-
Niet te ontkennen. Meen dat zelfs Coleman spagaten kan. Heb zelf het voordeel dat ik van nature erg lenig ben en dus nagenoeg niet hoef te strekken om lenig te blijven, maar als je stijf bent en je gaat netjes strekken zul je waarschijnlijk leniger worden dan voor het bb'en."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Wordt zelf ook steeds leniger. Kan bijna me tenen aanraken tijdens het rekken van me hamstrings. Scheelt ook als de buik minder is hehe. Maar voor lenigheid lijkt Pilates me handig aangezien dit ook meteen doorbloeding schijnt te bevorderen. Wat op zijn buurt weer het herstel proces positief beinvloed.
Merkte iets soortgelijks van de week. Hele week spierpijn in me benen. Ik begin met hiit op de loopband en voel me spieren letterlijk oprekken. Doet even pijn, maar daarna geweldig. En de spierpijn was ook zo verdwenen.
Comment
-
Originally posted by 3XL View PostDat vind ik nu een ongefundeerde steriotype opmerking. Waarom zou je vanBB stijf worden?
Stijf worden is een kwestie van niets (of niet genoeg) doen aan lenigheid.
Als je als BB'r gewoon regelmmatig strek en rekoefeningen doet blijf je net zo lenig als je was voor je ging trainen. Mischien word je zelfs wel leniger.
Ik ken BB'r die spagaat kunnen. Ik ken ook mensen die aan andere sporten doen en die niet eens tot de helf komen.
En mijn andere post was geen stereotype opmerking. Mijn oom is Nederlands kampioen Bodybuilding geweest en heeft vele wedstrijden in Europa gedaan. Hij kon ook spagaat, omdat hij ook aan karate heeft gedaan en inderdaad veel rek en strekoefeningen heeft gedaan. Dus het is mij wel degelijk bekend dat BB'er lenig kunnen zijn.
Wat ik bedoelde te zeggen was dat je van de strakke oefeningen stijf wordt, niet dat alle bodybuilders stijf zijn.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115.5kg 5x
- SSB hindu squat: 30kg 20x
Deficit SL DL:
- 130kg 4x