Ben deze week gestart met het trainen op kracht, 3 oefeningen per spiergroep,4-6 herhalingen. Vandaag borst en triceps gedaan en moet vaststellen dat wanneer ik echt zwaar ga ik bij bepaalde oefeningen pijn krijg in de schouders. Doe ik de oefening dan verkeerd of moet ik gewoon andere oefeningen zoeken voor te trainen op pure kracht.
Triceps-borst
Collapse
X
-
Ik heb daar ook weleens last van na bankdrukken. Vooral omdat ik daarna schouders train heb ik een soort pijn/spierpijn in me voorkoppen. Maar volgens mij hoort het er gewoon bij omdat je spieren gewoon op ze donders krijgen.eat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Ik ken dat ook wel,als ik schuine flyes doe voel ik het altijd trekken in m'n schouders.
Ik heb dan het gevoel dat mijn borst het wel aankan maar m'n schouders niet willen.
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Doordat je met bankdrukken ook voorkant schouders meepakt en dat nu extra zwaar doet is dit zeker mogelijk.
Zeker in het geval van schouders is overtrainen goed mogelijk.
Je kan je voorkant schouders meteen met borst doen en de achterkant met rug. Op die manier ontzie je je schouders een beetje.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Nov. 04 2003,20:15)]Ben deze week gestart met het trainen op kracht, 3 oefeningen per spiergroep,4-6 herhalingen. Vandaag borst en triceps gedaan en moet vaststellen dat wanneer ik echt zwaar ga ik bij bepaalde oefeningen pijn krijg in de schouders. Doe ik de oefening dan verkeerd of moet ik gewoon andere oefeningen zoeken voor te trainen op pure kracht.
Ik weet het veel gewicht heffen is een schoner zicht maar concentreer je op je borst en je zal zien dat je zeker minder zeer in de schouder zal hebben
vriendelijke groeten
sven
Comment
-
mijn borsttraining :
Bankdrukken
fly s
Schuin Bankdrukken
Dips
de week daarna
Dumbeldrukken
Peck deck of kabels
schuin dumbeldrukken
dips
Ik wissel elke week af met barbel en dumbels , alhoewel dat binnenkort niet meer zal gaan want de dumbels gaan maar tot 60-65 kilo
Grtzstil growing
Comment
-
zou eerst de drukoefeningen doen en dan pas flyoefeningen
bedoel als ik bij jou kijk jij begint met bankdrukken daarna doe je fly's en daarna schuinbankdrukken als ik fly;s heb gedaan (lekker wijd) kan ik daarna niet meer op volle toeren schuin bankdrukken doen eerst druk oefeningen daarna rek
das tenminste wat ik er van vind
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...9 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...14 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment