2 oefeningen die zorgen voor massa.
Aangezien mijn rugklachten de laatste tijd weer toenemen wil ik deze 2 oefeningen vermijden. Ik ga over 6 weken op vakantie en wil zonder al te veel rugklachten op reis.
Klachten zijn dus danig terug gekomen dat mijn osteopaat het heeft opgegeven. Maandag de dokter bellen en eens kijken of e weer een mri scan kunnen gaan plannen. Gelukkig heeft mijn dokter een vooroordeel tov sporters dus ik word altijd goed geholpen....
Opzet voor mijn benentraining.
Zijn overgens oefeningen die mijn rug wel kunnen verdragen.
Legpress....
leg extensions
walking lunges
Hamstring wil ik elke vorm van deadlift vermijden...
Legcurl
One legged legcurl
lying legcurl
Dit alles in sets van 4 in een reprange van 8-12
Tips heb ik nodig want ik mis wel 2 compounds die heel erg belangrijk zijn en die ik niet kan doen.
Aangezien mijn rugklachten de laatste tijd weer toenemen wil ik deze 2 oefeningen vermijden. Ik ga over 6 weken op vakantie en wil zonder al te veel rugklachten op reis.
Klachten zijn dus danig terug gekomen dat mijn osteopaat het heeft opgegeven. Maandag de dokter bellen en eens kijken of e weer een mri scan kunnen gaan plannen. Gelukkig heeft mijn dokter een vooroordeel tov sporters dus ik word altijd goed geholpen....
Opzet voor mijn benentraining.
Zijn overgens oefeningen die mijn rug wel kunnen verdragen.
Legpress....
leg extensions
walking lunges
Hamstring wil ik elke vorm van deadlift vermijden...
Legcurl
One legged legcurl
lying legcurl
Dit alles in sets van 4 in een reprange van 8-12
Tips heb ik nodig want ik mis wel 2 compounds die heel erg belangrijk zijn en die ik niet kan doen.
Comment