cut en bulk??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cut en bulk??

haloo iedereen ik zit namelijk met een probleem waar ik allang over lig na te denken en ook al van alles heb geprobeerd maar niets lijkt te werken.
    Het probleem zit namelijk zo: ik ben nog redelijk vet aan men benen en buikstreek dit zou ik dus makkelijk kunnen wegtrainen met hoge herhalingen en of cardiotraining maaaar ik ben naar mijn mening aan de bovekant mager en ongespierd dus wil ik de onderkant voledig aftrainen en de bovenkant bulken maar wel afgelijnd, is dit mogelijk?

dank je voor je hulp

grtjes becky

ten eerste, plaatselijk vetverbranden is niet mogelijk.

Verder raad ik je gewoon aan om eerst te gaan cutten om vet te gaan verliezen. En vervolgens te gaan bulken. Verder nog wat stats? leeftijd, kg, bf, heb je een eet/trainings-schema? En volgens mij ben je van t vrouwlijke geslacht toch? hehe
    I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Helaas gaat dat niet...
      Het is Of afvallen Of bijkomen...
      Want om af te vallen moet je onder je behoefte eten, om bij te komen boven je behoefte dus dat gaat niet samen.

Comment

hij bedoelt wellicht spieren bijkomen veronderstel ik?
        als je een zeeeeeeer lichte cut doet kan je mss wel nog 'veel' in spiermassa winnen.. maar daar heb ik geen ervaring mee.
        ik zou gewoon volledig voor cut of volledig voor bulk gaan.
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by brainiac View Post
          ten eerste, plaatselijk vetverbranden is niet mogelijk.

Verder raad ik je gewoon aan om eerst te gaan cutten om vet te gaan verliezen. En vervolgens te gaan bulken. Verder nog wat stats? leeftijd, kg, bf, heb je een eet/trainings-schema? En volgens mij ben je van t vrouwlijke geslacht toch? hehe
          17 jaar 1m64 56 kg en momenteel 10-12%, en jep van het vrouwelijke geslacht

ik heb nog niet echt een voedingsprogramma maar wel een trainingsschema:
          maandag biceps bulk dinsdag triceps woensdag cardio donderdag borst vrijdag schouwders en zaterdag rug zondag rust
          allemaal wel bulken maar elke dag na men bulken doe ik 30 tot 60 minuten aan aftrainen benen

dus weet je hier al meer raad mee?

thanx aan allen

Comment

ziet er een bagger schema uit en je traint geen benen?
            The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
            Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
              ziet er een bagger schema uit en je traint geen benen?

yes i know daarom vraag ik opok raad
              maar als je wat beter leest lees je dat ik elke dag 30 tot 60 minuten men benen train dus ...

Comment

erg laag bf voor een meisje moet ik zeggen.

allemaal wel bulken? Volgens mij weet je nog niet echt wat bulken betekent. In dit geval verwijs ik je door naar de stickys, neem de tijd om die is door te lezen zal je een hoop vragen schelen.

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                  erg laag bf voor een meisje moet ik zeggen.

allemaal wel bulken? Volgens mij weet je nog niet echt wat bulken betekent. In dit geval verwijs ik je door naar de stickys, neem de tijd om die is door te lezen zal je een hoop vragen schelen.
                  euhm met bulken bedoel je toch bijvoorbeeld reps van 8-6-6-6
                  en telkens verzwaarderen of klopt dat echt ni?

gtrjes

Comment

@ brainiac
                    maar jaja kzal zeker die sticky eens lezen en nogmaals bedankt bro

Comment

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...g-schemas.html

lees dit maar door, succes !

Comment

*Diepe zucht*
                        Dumbells build a bigger chest
                        Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies