de 'BRUCE'

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• de 'BRUCE'

ik heb hem nergens vandaan, maar zelf bedacht.
    op mijn zoektocht naar goeie isolatie borstoefeningen.
    wat dacht je van een oef. die je zelfs zonder gewichten gewoon in het luchtledige kan doen en dan meteen al voelt: dit is een goeie. PCIES. en die ister. we noemen hem de bruce als hij nog niet bestaat.

gwoon rechtop staan. je maakt van je hand een vuist en houdt die voor je borst. handpalm naar je toe. dan duw je de vuist (als een stoot, maar dan langzaam) voor de borst zo ver mogelijk naar de andere kant van je lichaam. je kan zo hard drukken als je wil, je voelt meteen de borst spannen.
    dit kan je dus ook staande doen tussen de cables. maar dan met 1 cable tegelijk. dit puur omdat je niet zover je armen kan kruisen.
    kabel op borsthoogte, pak een handvat en zonder met je schouders te draaien duw/ stoot je (naar binnen) zo ver je kan. belangrijk is dus ZO VER JE KAN.
    try it en vertel in dit topic of je het wat vind.
    vanavond voort eerst geprobeerd. 3 man laten doen en alle drie enthousiast. ik ben benieuwd.

ps. het gevoel lijkt beetje op peckdeck, maar dan kan je hem VEEL VERDER doordrukken
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Dan doe ik wel eens met me quads, biceps, triceps... gewoon aanspannen en optimale spanning kweken. Als je dat herhaalt krijg je een ongelofelijke pomp. Maar om nu te zeggen dat je er massa mee kweekt...

Comment

Sorry broes, maar ik kan me er geen beeld van vormen.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

fekkeds.
        gwoon doen wat er staat.
        @fal: wel met gwicht dan he. zo los (pomp) kan je het ff testen dat je het voelt.
        @kevster: linkerarm naar rechts, rechter naar links

Comment

Dat je iets voelt betekent nog niet gelijk dat het ook effectief is...

Comment

Heb em gedaan vanavond. Zat vol. Dus bij mij blijft ie er voorlopig in.

Comment

Doet eens filmpje maken, want die omschrijving van jou is echt niet duidelijk.

Ik houd mijn rechtervuist voor mijn borst en dan duw ik hem naar links... How the heck moet ik dat voelen als er geen weerstand is? 'Je kan zo hard drukken als je wil'... Waar druk ik dan tegenaan?
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

beetje het idee van zelf inbeelden dat het heel zwaar is

Comment

Is het niet gewoon die soort pose dat je met je handpalmen tegen elkaar staat en dan duwt.
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Net gedaan en je voelt het goed. Je kan veel spanning creeren. Lekker om bijv. na setje benchen deze te doen om je borst meer te betrekken.
                    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

zo moeilijk is zijn uitleg niet jongens

hou een vuist naast je borst op borsthoogte en dan druk je hem schuin weg.
                      dus als je rechts begint druk je naar linksvoren, daardoor kun je je borst veel aanspannen

zal eens kijke nof er een filmpje ervan is
                      160kg squat
                      225kg deadlift
                      130kg benchpress

Comment

YouTube - Standing One Arm Cable Chest Press

volgens mij bedoelt bruce deze maar zij drukt rechtvooruit en bruce bedoelt schuin om je borst meer aantespannen.

correct me if i wrong
                        160kg squat
                        225kg deadlift
                        130kg benchpress

Comment

Is net niet isometrisch borst aanspannen. Misschien leuk voor de "feel" maar meer ook niet.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

met cables idd net zoiets als die vrouw, maar dan voor je lichaam langs en dan zover mogelijk. en wel meer dan feel, gen, maar je moet er ZWARE SETJES mee maken. niet alleen ff pompen, dan kan ik er meer bedenken. het is ook niet eens echt schuin naar links, maar echt voor je langs. (al zal het wel resulteren in beetje schuin). wacht maar op mn fotos najaar. dan heb ik dikke pleppen dankzij de bruce. DUS. en Adonis: Jij snaptut tenminste. ghehe

Comment

Maar bruce, hoe maak je die setjes dan zwaar? In je omschrijving heb je het namelijk niet over weerstand, maar ben je gewoon lucht aan het wegduwen.
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X