2 keer per dag trainen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2 keer per dag trainen.

Hallo,

Ik train smiddags met gewichten en s'avonds cardio. me doel is droog worden. Is dat goed om die 2 te varieren op 1 dag? alvast bedankt gr johan

Doe eerst kt voor 45min/1 uur en dan 20min cardio erachteraan. Ben je er ook gelijk vanaf he, tenzij je het leuk vind om appart te doen. Verder begint afvallen met een goed voedingsschema.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Is dat wel goed dan na krachttraining gelijk cardio te gaan doen?

Comment

iemand? want wil zo cardio gaan doen haha

Comment

Originally posted by patron01 View Post
          iemand? want wil zo cardio gaan doen haha
          ja is te doen.
          je kan beter eerst je glycogeenvoorraden aanvullen met je carbinname voor je herstel, maar ligt puur aan je dagtotaal dat moment.

Comment

Zoals Kojak zegt klopt het helemaal.

Hoeveel keer in de week train je, in de sportschool of thuis?

Als je extra cardio dagen wil doen om sneler droog te worden dan is het beste om HIIT te doen en bij gewone cardio is het het beste om 2x/3x per dag 20 minuten te doen, wel redelijk intensief doen, dan verbrand je veel meer dan bij 1 uur lang lopen oid.

Als je krachttraining doet, dan gelijk daarna cardio doen, lekker intensief doen, is geen probleem.
            Je ver-3-voudigd dan het vetverbranden.
            Als je alleen cardio zou doen, zonder KT dan verbrand je slechts 1/3 tot 1/5 deel van wat je dus in die combi doet.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik had de zelfde vraag, maar moet ik dan wel gelijk na mijn krachttraining die dextrose nemen, dan cardio doen, en uurtja daar weer na, gewoon veel eiwitten / complexe KH nemen?
              En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

Nope die dextrose is niet nodig, je drinkt toch ook verder gewoon wat tijdens de KT om de glucogeen een beetje op peil te houden?

Een grote hoeveelheid suiker/dextrose nemen voor de cardio werkt niet mee aan je vetverbranden natuurlijk. Grote hoeveelheden suiker voor de KT werkt ook niet, dan kan je beter wat langzamere suikers of KH nemen denk ik. Zelf vind ik het prettiger om af en toe een slokje te nemen met zeer geringe hoeveelheden er in om een klein beetje aan te vullen. Mijn doel is vet verbranden tijdens de KT, dus voor mij geen grammen suiker. En ook zeker niet na de KT, omdat ik dan de spieren wil voeden en laten groeien met eiwitten.

Na de cardio een lekkere shake nemen, met een heel kleine beetje suikers is het beste.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

na cardio pas voedsel nemen.

Als je de mogelijkheid kracht training en cardio te splitsen zeker doen. Ik doe het echter altijd na (20min crosstrainer).

Comment

Vergeet niet dat bij afvallen (en bijkomen) je voeding het allerbelangrijkste is. Krachttraining is eveneens erg belangrijk en daarna komt cardio, wat eigenlijk niet essentieel is. Zorg dus eerst dat je een goed voedingsschema en krachttrainingsschema hebt. Wil je je vetverlies nog een boost geven, voeg dan cardio toe, maar zorg ervoor dat je krachttraining er niet door in het gedrang komt.

Wanneer je cardio doet, net na krachttrainig of enkele uurtjes daarna, maakt niet veel uit. Beste is misschien enkele uurtjes daarna omdat je lichaam dan twee keer moet herstellen (je verbrandt dus meer kcal), en je cortisol zal wat lager liggen. Veel maakt dit echter niet uit.
                    @ ketIF

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X