biceps hoe trainen ? en hoe buikspieren het snelste doen groeien?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Vinniee_95 View Post
    hoi.
    ik heb me laten wijszmaken dat : biceps en triceps in 1 training trainen niet goed is?
    nog een vraag : als je biceps traint wat is dan het beste : dat je helemaal je armen uitstrekt met de dumpbelss of dat je maar tot 90graden gaat en dan terug naar boven ?

alvast bedankt vinniee_95

hoi.

Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      YouTube - My Bicep Workout- Scott Herman

Scott herman, naar mijn mening heeft hij een erge goed workout. Mijn armen waren kapot na deze workout.

vind je het gek als je 10min aan het barbell curlen ben en daar achteraan ook nog eens onnodig alternate DB curls erachteraan gooit.

ps: waarom staat die gozer altijd zonder shirt?
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
        En waar ligt optimale contractie volgens jou? tot je niet meer verder omhoog kan?

IK heb een klein stukje van het filmpje gekeken, van de barbellcurl. Zoals hij ze doet is te ver omhoog, dat heeft geen meerwaarde. Een paar centimeter eerder stoppen is beter, dan zijn nog alle vezels in werking, er voorbij neemt het aantal vezels af.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by gain is pain View Post

ps: waarom staat die gozer altijd zonder shirt?
          omdat het een aandachtsletje en patsertje is.

Comment

Zijn schema is puur gebaseerd: 1. Extra kracht en 2. je spieren zo uitputten

Dat het mischien onnodig kan wel zo zijn, maar hiermee put je spieren wel zo veel mogelijk uit.

En indd @marnop indd aandachtsletje. Maarja goed lichaam heeft die wel.

Comment

biceps kan je trainen met dumbells

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                Dat het mischien onnodig kan wel zo zijn, maar hiermee put je spieren wel zo veel mogelijk uit.
                .
                probeer het maar eens uit zou ik zeggen dan begrijp je wat ik bedoel.
                Of probeer eens een setje 21'en te doen, dan voel je en weet je wat uitputten van de biceps is. Is dan wel 21reps, maar 14 daarvan zijn halve reps, dus...maakt dan niet zoveel uit(is geen feit is lol)

Comment

21en, ja doe ik ook wel eens. Erg goede oefening inderdaad. Maar wat wil je hiermee nou zeggen :O?

Comment

Dat je dus niet voorbij optimale contractie hoeft voor totale uitputting.
                    Er voorbij geeft een rustpunt, er voor blijven geeft continu contractie en snellere/betere uitputting.

Comment

3x7 op de preacherbank.
                      Anders heb ik niet het gevoel dat ik getrained heb.
                      Amen

Comment

ik ben 20 jaar nu en ik train 4x per week dus maandag/dinsdag/donderdag/vrijdag en ben nu ondertussen al bijna 3 maand bezig en kvind dat het lang duurt voor je echt kan zien dat men biceps rap groeien kan iemand mij helpen danku.

Comment

Geduld, duurt bij mij ook lang, terwijl andere spieren wel goede progressie laten zien.
                          Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X