pull ups

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pull ups

Ik heb deze zo snel nog niet kunnen vinden hier dus ik dacht ik vraag het gewoon. Ik wil pull ups kunnen doen maar op de een of andere manier krijg ik mijn kin nauwelijks tot aan mijn vingers qua hoogte. Ik train op zich redelijk veel maar op een andere manier. Zijn er oefeningen die ik kan doen om me hier beter op voor te bereiden of moet ik gewoon blijven worstelen en hopen dat ik ooit op een dag vanzelf hoger kom?
    Dochter der Titanen. Living up to my name.

Lat pulldowns komt vanzelf goed dan!
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

heb je het over een 'widegrip pronated grip'? (handen wijd, duimen wijzen naar binnen)
      of over een 'chin up supinated grip?' (handen dicht bij elkaar, duimen wijzen naar buiten)

Je zou Lat Pulldown of Vertical traction kunnen doen als alternatief om kracht op te bouwen. Of spanningsband gebruiken bij de pullup
      Fear is the mind killer

Comment

Elke keer 1 negatieve chin. Dat doe je 2 weken 3x in de week en dan bijv. 8x1 herhaling per training. Waarschijnlijk kan je dan na 2 weken wel 1x chinnen, misschien ook 2x. Dan ga je verder uitbouwen en doe je elke keer 8x1hh. Als dat je makkelijk afgaat doe je er overal een herhaling bij. Dat blijf je doen tot op 8 herhalingen per set zit.
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ik ben het eens met Adonis,

En zorg dat er een vriend/vriendin bij is, als je je probeert op te trekken doe je je benen gekruist over elkaar, dan kan je vriend/vriendin helpen met het laatste stukje kracht wat je nodig hebt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X