Pakken jullie ook speciaal oefeningen voor de onderarmen of vinden jullie dat deze wel genoeg gepakt worden met alle andere oefeningen?Voor de onderarm doe ik alleen de reverse curl die pakt wat onderarm mee.
Onderarmen
Collapse
X
-
Zelf train ik ze niet extra, ik heb het idee dat ik ze wel genoeg train met deadlifts, rows etc. Mochten ze echter achterlopen qua kracht, zou ik ze wel extra gaan trainen. Als je onderarmen groot zijn lijken je bovenarmen weer kleiner lijkt me, en dat wil je niet hebben .
Comment
-
ik heb een tijdje standing whrist curles gedaan en dan achter je rug. je merkt dat je onderarmen er wel sterker van worden. maar vond het na een tijdje niet echt meer nodig
het kan wel zijn dat als je je onderarmen meer traint je meer gewicht kan pakken.
zo ben ik bijvoorbeeld veel omhoog gegaan met bicep curls
Comment
-
ik train ze aan het eind van m'n biceps routine met reversed barbell bicep curls. Ik heb het idee dat de verbinding tussen boven en onderarm daar ook dikker van wordt, zeg maar de binnenkant van je elleboog.
Daarnaast is die oefening goed voor je polsen.
Valt me trouwens op dat die oefening vaak gedaan wordt in reportages over amerikaanse gevangenissen. Misschien omdat ze sterke polsen nodig hebben i.v.m. verdedigen ofzo?''Elke reis begint met een stap''
Comment
-
Ik doe 1x in de week de volgende oefeningen voor mijn onderarmen:
Barbell wrist curls: 4 sets van 10 reps
Reverse wrist curls: 3 sets van 10 reps
Het is lekker pijn lijden maar ik vind het eigenlijk onmisbaar om te doen, je onderarmen zijn minstens zo belangrijk als de rest.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostPull ups phoeeeh...mijn zijn daar serieus echt erg van gegroeid. Onderarmen zijn nu ongveer 2 cm groter als mijn bovenarmen
OT: Train momenteel zelf Doggcrapp, waarbij ik alles 3 keer per 2 weken pak. Dus ook onderarmen. Daar doe ik echter wel alleen compound oefeningen voor:
Rope hammer curls
Cable curl, met 1 hand per keer en reverse grip
Dumbell hammer curls'Half men, half animal, all dead!'
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
2 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
3 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
4 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
3 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment