Pakken jullie ook speciaal oefeningen voor de onderarmen of vinden jullie dat deze wel genoeg gepakt worden met alle andere oefeningen?Voor de onderarm doe ik alleen de reverse curl die pakt wat onderarm mee.
Onderarmen
Collapse
X
-
Zelf train ik ze niet extra, ik heb het idee dat ik ze wel genoeg train met deadlifts, rows etc. Mochten ze echter achterlopen qua kracht, zou ik ze wel extra gaan trainen. Als je onderarmen groot zijn lijken je bovenarmen weer kleiner lijkt me, en dat wil je niet hebben .
Comment
-
ik heb een tijdje standing whrist curles gedaan en dan achter je rug. je merkt dat je onderarmen er wel sterker van worden. maar vond het na een tijdje niet echt meer nodig
het kan wel zijn dat als je je onderarmen meer traint je meer gewicht kan pakken.
zo ben ik bijvoorbeeld veel omhoog gegaan met bicep curls
Comment
-
ik train ze aan het eind van m'n biceps routine met reversed barbell bicep curls. Ik heb het idee dat de verbinding tussen boven en onderarm daar ook dikker van wordt, zeg maar de binnenkant van je elleboog.
Daarnaast is die oefening goed voor je polsen.
Valt me trouwens op dat die oefening vaak gedaan wordt in reportages over amerikaanse gevangenissen. Misschien omdat ze sterke polsen nodig hebben i.v.m. verdedigen ofzo?''Elke reis begint met een stap''
Comment
-
Ik doe 1x in de week de volgende oefeningen voor mijn onderarmen:
Barbell wrist curls: 4 sets van 10 reps
Reverse wrist curls: 3 sets van 10 reps
Het is lekker pijn lijden maar ik vind het eigenlijk onmisbaar om te doen, je onderarmen zijn minstens zo belangrijk als de rest.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostPull ups phoeeeh...mijn zijn daar serieus echt erg van gegroeid. Onderarmen zijn nu ongveer 2 cm groter als mijn bovenarmen
OT: Train momenteel zelf Doggcrapp, waarbij ik alles 3 keer per 2 weken pak. Dus ook onderarmen. Daar doe ik echter wel alleen compound oefeningen voor:
Rope hammer curls
Cable curl, met 1 hand per keer en reverse grip
Dumbell hammer curls'Half men, half animal, all dead!'
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-