Cable pullthrough's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cable pullthrough's

Ik zat ff te kijken op google en zo kwam ik toevallig bij deze oefening terecht...

Was mij nog niet bekend eigenlijk en is voor je onderrug en benen zeggen ze...

Ziet er wel wat vreemd uit om te doen

http://www.youtube.com/watch?v=hoNKK...eature=related

De beweging is voor mij als een deadlift, liever de reguliere bar deadlift ipv deze onzin.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

ik ga straks eens kijken of het wat is...

Comment

zo ken ik er ook nog wel een paar.
        lijkt er meer op dat ie aan zijn penis staat te trekken.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Enigzins bijzondere oefening ja

Maar even serieus: dit lijkt me zeer belastend voor de onderrug, helemaal in de laatste fase van de oefening waarbij de rug met kracht hol getrokken wordt.
          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Ellie View Post

Maar even serieus: dit lijkt me zeer belastend voor de onderrug, helemaal in de laatste fase van de oefening waarbij de rug met kracht hol getrokken wordt.
            Dit is een oefening voor partners, man doet de oefening de vrouw buigt naar voren.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
              Dit is een oefening voor partners, man doet de oefening de vrouw buigt naar voren.
              Helaas, ik ben diegene die thuis traint. Denk niet dat mijn vriend het omgekeerd zou kunnen waarderen.
              Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Het lijkt inderdaad net alsof hij aan zijn piemel zit te trekken tijdens deze clowneske handeling. Bovendien staat hij niet erg stabiel. Ik zit gewoon te wachten totdat hij op zijn kont of zijn neus valt.

Originally posted by nibor76nl View Post
                ik ga straks eens kijken of het wat is...
                Maak er gelijk een filmpje van, zou ik zeggen.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Deze steek ik sowieso in mn schema!
                  Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Net dus even gedaan... werkt toch zeker goed voor je onderrug...voelde het goed branden..

Wel ff lastig om je evenwicht constant te houden...

ik hou hem zeker er ff in...

ben niet bang dat mensen mij raar aankijken omdat ze mij al kennen daar en ze weten dat ik anders train dan 90% van de gym...haha

Comment

Originally posted by Ellie View Post

hij voert hem ook niet helemaal correct uit in het filmpje..

je komt gewoon omhoog en meer niet...hij trekt hem nog door en dat is verkeerd...

Comment

dit is de correcte uitvoering...

http://www.youtube.com/watch?v=-56P_...eature=related

Comment

Ik ken deze oefening wel in de kettlebell-uitvoering, lijkt er sterk op. Dan sta je ook niet zo voor lul.

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                            Ik ken deze oefening wel in de kettlebell-uitvoering, lijkt er sterk op. Dan sta je ook niet zo voor lul.
                            is net iets anders...had het ook gezien met een zandzak(vergelijkbaar met zo'n kettlebell)

daarbij slinger je en met deze oefening juist niet...

Comment

Belachelijke uitvoering.
                              Het zo overstrekken van je onderrug is vragen om problemen natuurlijk.
                              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X