low bar squat lage rug problemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

enkel en heup mobility gok ik, waardoor je onderin je onderrug bolt om op diepte te komen
    Groeten

Comment

Enkel mobility kan best kloppen, want ik kan niet atg air squatten zonder achterover te vallen. Wat zijn goede stretches hiervoor? Moet ik mijn glutes rekken voor heupmobiliteit?
      Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
        Enkel mobility kan best kloppen, want ik kan niet atg air squatten zonder achterover te vallen. Wat zijn goede stretches hiervoor? Moet ik mijn glutes rekken voor heupmobiliteit?
        Volgens mij heb ik al eerder een website gegeven met oefeningen voor je heupmobiliteit, uit deze vraag blijkt dat je er niet echt naar hebt gekeken. Maar ik ben de beroerdste niet, nog een tip dan want het is kerst. Voor het rekken van je kuit kun je googelen op 'rekken korte kuitspier'.

Comment

Oh excuses, daar heb ik overheen gekeken. Bedankt voor de tip!
          Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by Pallas View Post
            Volgens mij heb ik al eerder een website gegeven met oefeningen voor je heupmobiliteit, uit deze vraag blijkt dat je er niet echt naar hebt gekeken. Maar ik ben de beroerdste niet, nog een tip dan want het is kerst. Voor het rekken van je kuit kun je googelen op 'rekken korte kuitspier'.
            Die indruk heb ik ook. In de links die ik hier plaatste wordt het ook allemaal behandeld maar uit de reacties van dhr. Rens kan ik concluderen dat hij niet heeft gekeken.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Die squat rx filmpjes heb ik bekeken. Dat overhead squatten zal ik proberen, dat rondzitten laag in de squat ben ik ook aan het proberen. Bedankt voor de tips!
              Lid van de 200 club

Comment

De filmpjes die ik met mijn mobiel gemaakt heb zijn helaas alleen als audio te beluisteren op de computer. Maar door niet dieper te gaan dan mijn flexibiliteit toestaat, dus zonder strakheid te verliezen, heb ik nu geen last van mijn onderrug meer. Bedankt voor alle hulp!
                Lid van de 200 club

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X