Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
leden, mischien een domme vraag maar de spier tusen de onderkant van de trapezius en de onderrug hier op het plaatje.. die verdikking aan de binnenkant zeg maar... dit zijn tog ook je lats? je "lower-lats" tog?
Ik dacht dat de lats meer aan de zijkant zitten, wat jij bedoelt is dcht ik de ruitvormige spier, volgens het boek krachttraining met een anatomische benadering..
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
als ik de anatomie van de rug bekijk zie ik dat je rug bestaat uit de trapezius de lats en de onderrug. Idd rhomboids en terres major ook maar die zijn zo klein dat ik ze even buiten beschouwing laat.
De lats lopen ongeveer tot het midden van de rug. dan kraag je daaronder ook weer zo.n verdikking richten de onderrug. in het midden van zijn rug. Mijn vraag is dus of dit ook lats zijn?
ik zie dit namelijk bij mij ook erg groeien. zijkant ook wel maar onder/in het midden van mijn rug meer.
Lastig uit te leggen hopelijk snapt iemand me nog :P
If you do what you always did, you will get what you always got !
Misschien was het handiger om even met paint in cirkeltje rond de plaats te trekken?
dit was ik van plan gisteravond maar kreeg het niet voor elkaar. Ben niet echt heel handig met computers.
Het gaat me trouwens om tussen de onderkant van je trapezius en de onder-rug... Hier bij dit plaatje zie je duidelijk een soort van verdikking zitten die schuin omhoog loop vanaf de onderrug naar de onderkant trapezius.
naar mijn weten ook gewoon lats maar weet het dus niet zeker.
If you do what you always did, you will get what you always got !
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Comment