Originally posted by ruud1994
View Post
last van de onder arm tijdens biceps training
Collapse
X
-
Had ik de eerste maanden toen ik trainde ook, als je de oefening doet is het dragelijk als je eenmaal het gewicht neerlegt doet het ongelofelijk veel pijn. Dokter rade me aan 3 weke nie te trainen, no thanks. Ben vanaf toen begonnen met serieus onderarmen te trainen en heb er nu al zeker 4-5 maand geen last meer van gehad"Whey in de morgen is een dagje zonder zorgen"
Comment
-
Originally posted by WorkHard4result View PostHad ik de eerste maanden toen ik trainde ook, als je de oefening doet is het dragelijk als je eenmaal het gewicht neerlegt doet het ongelofelijk veel pijn. Dokter rade me aan 3 weke nie te trainen, no thanks. Ben vanaf toen begonnen met serieus onderarmen te trainen en heb er nu al zeker 4-5 maand geen last meer van gehad
In het begin kom je gewoon knijpkracht tekort, en stuur je nog teveel spieren tegelijk aan.
Als je al lang traint zal dit niet meer het geval zijn, maar kun je ook hebben dat je de afval stoffen niet kwijtraakt.
Dan heb je ook dat je nogal lastig het gewicht los kan laten, oftewel de spieren kunt ontspannen na het belasten.
Het komy het meeste voor in de onderarm, het is natuurlijk ook n wirwar van spieren daarin.
En ja het is nogal pijnlijk en knap vervelend tijdens het trainen.
De onderarmen krijgen ook best veel op hun flikker, daar je bijna overal in moet knijpen of strak houden.
Zelfs bij benen trainen heb je ze nodig.
Comment
-
Als ik jou was zou ik twee weken geen biceps trainen en met rug om de pijn heen, dus niet al te zwaar. In die twee weken masseer je je pezen bij de elleboog/onderarm wellicht icm balsem oid, om de bloedsomloop te bevorderen. Ik zou na de rust de eerste twee weken 15 reps doen, dit voorkomt indirect hoog gewicht en zorgt voor betere doorbloeding.
Langzaamaan weer opbouwen en lager in reps, je merkt vanzelf wanneer je wat hoger kan en anders kom je jezelf vanzelf wel weer tegen . Meningen qua aanpak kunnen verschillen maar ik had een peesirritatie en ben er op deze manier van af gekomen. Heeft 4 maanden geduurd voordat ik net zoals vandaag me biceps weer kan maxen en voel soms nog steeds wel dat het niet helemaal goed heeft gezeten maar pijn doet het niet meer gelukkigLast edited by skillful058; 14-04-2014, 06:54.the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Comment
-
Heb er ook veel last van gehad, nu zo nu en dan als ik zware bench spot(handpalmen omhoog) en teveel omhoog moet helpen als ik dan die stang los laat is het feest en schiet er een helse pijn door mijn pols (onder de pink tot aan de elleboog).
(biceps trainen doe ik niet/zelden dus heb daar gelukkig geen last van).
Ik moest ook rust houden, dit had ik gedaan maar was geen succes 1ste training meteen weer pijn.
Blijft bij mij een zwak puntje maar heb er gelukkig al tijd geen last van gehad.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Bekend probleem, flinke steken bij het los laten van de barbell.. dit heb ik ook een lange tijd gehad.
Probeer minder in de barbell te knijpen, waarschijnlijk gebruik je ook te veel gewicht.
Ik had er geen last van als ik met dumbells trainde. Dus ik heb voor een lange tijd alleen met dumbells getraind.
Het kan een aantal weken duren, maar ook een aantal maanden. Niet gaan forceren, schiet je niets mee op.
Het is btw geen verzuring, ik denk dat het eerder met de pezen te maken heeft. Nogmaals, rusten en oefeningen waarbij je het voelt vermijden.Last edited by generation_iron; 14-04-2014, 17:06.
Comment
-
Ik heb er ook veel last van. Ik gebruik alleen nog maar dumbells want de pijn is echt bizar. Wat wel goed helpt is de stang nog een paar seconden vasthouden ennhard in knijpen als je em neerlegt. Daarna rustig loslaten. De pijn is niet helemaal weg maar het word wel een stuk minder. Althans bij mij wel
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostJuist je moet hem masseren, hoe diep het ook zit. Je zoekt hem op met de duim en laat hem heen en weer rollen onder de duim, ja is knap vervelend maar zo werkt dat.
Skilfull zegt het al, je moet voor een betere doorbloeding zorgen..
Het is maar dat ik het in de juiste context weet te plaatsen haha, ouwe viezerik
Comment
-
Originally posted by Steviee View PostIk heb er ook veel last van. Ik gebruik alleen nog maar dumbells want de pijn is echt bizar. Wat wel goed helpt is de stang nog een paar seconden vasthouden ennhard in knijpen als je em neerlegt. Daarna rustig loslaten. De pijn is niet helemaal weg maar het word wel een stuk minder. Althans bij mij wel
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-