Diet Hell

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Ik ben begonnen in september met 28% en ben ook bezig richting de 8% te gaan tegen augustus. Waarom die drang en zelfpijniging? Ik zie het niet als zelfpijniging. Het "smakeloze" eten en alles heb ik geen probleem mee aangezien ik altijd al eet omdat het moet, niet omdat ik wil. Cardio is zo saai als wat, maar met een mp3 speler op de kop en je gedachten tijdens het cardio gewoon laten gaan zorgt dat de tijd zo voorbij is.

En dat je geen spiermassa kan aanzetten als je aan het afvallen/cutten bent geloof ik ook niet meer. Ik ben ook circa 4kg spiermassa aangekomen en 11%vet verloren en heb al die maanden 200kcal onder onderhoud zitten eten of op onderhoud met een verhouding van 50% eiwitten en 35% kh.

Reden voor die 8% is in mijn geval niet om er strak rond de zomer bij te lopen. Maar dan zit ik laag genoeg om in de winter te kunnen gaan bulken tot 13-15% en te cutten naar 10% om te hebben wat ik wil.

goed gedaan.
    wat deed je in die tijd je zegt cardio.
    wat wand ben bezig met cutten en wil graag tips.
    one goal: power and mass

Comment

Ik ging 5-6x in de week naar de sportschool met een 3 daags split schema. Zo zwaar en intensief mogelijk op 3 sets van 8-10 reps en een tijdje pyramide met de grote 3 compound oefeningen. 45-60mins intensief krachttraining met daarna 30-45mins cardio. Daarbij gebruikte ik creatine en BCAA's rondom het trainen en whei alleen in de ochtend. Op de benen en rug dag deed ik crosstrainer. Op de borst/tricep dag deed ik fietsen-roeien. Afhankelijk of mijn nieuwe zooltjes wat zijn ga ik proberen te rennen voor 30mins.

In vakanties en zo ging ik in de ochtend ook 60-90mins op een nuchtere maag. Naderhand zorgde ik dat er op zijn minst een whei werd ingenomen voor de cardio. Eten werd pas 45mins na het cardio/training gedaan of dit nu ontbijt of avondmaal was.
      Last edited by Falstyr; 23-01-2008, 10:47.

Comment

dat zelfs de grootste endo slank kan zijn daar was ik van overtuigd, maar ik dacht dat 8% al zo een punt was waar niet iedereen kon geraken, zelfs al was de wil er.

Maar het is leuk om te horen dat mn gedachtengang fout was, ooit kom ik er ook nog wel dan

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Dat klopt. Ik ben een endo. En ooit heb ik ook op 8% gestaan. Maar dat was op 58 kg bij een lengte van 1m83. Brrr wat voelde ik me toen zwak!
          Niet zo gek. Je had enorm veel ondergewicht. Ik ga voor 82-85kg en 8% bij 1.78m. Zou niet eens zo moeilijk moeten zijn als me berekening klopt. Gewoon blijven afvallen en dan heb ik het al zonder al te veel extra spiermassa aan te hoeven zetten. Denk dat het een groter probleem gaat worden om de 100kg en 10% te bereiken lol, zelfs voor een meso-endo die makkelijk aanzet.

Ik denk dat 8-10% voor iedereen haalbaar is zonder al te veel moeite. Maar wil je lager dan wordt het steeds moeilijker en moet je steeds meer dingen laten.

Comment

Niet zo gek. Je had enorm veel ondergewicht. Ik ga voor 82-85kg en 8% bij 1.78m. Zou niet eens zo moeilijk moeten zijn als me berekening klopt. Gewoon blijven afvallen en dan heb ik het al zonder al te veel extra spiermassa aan te hoeven zetten. Denk dat het een groter probleem gaat worden om de 100kg en 10% te bereiken lol, zelfs voor een meso-endo die makkelijk aanzet.

Ik denk dat 8-10% voor iedereen haalbaar is zonder al te veel moeite. Maar wil je lager dan wordt het steeds moeilijker en moet je steeds meer dingen laten.
            Ik trainde toen ook niet. Ik deed enkel cardio en leefde op sla en tomaten.
            Nu train en eet ik veel verstandiger. Einddoel voor deze zomer is 12% BF en een gewicht van maximaal 83 kg.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

82-85 kg bij een lengte van 178 en op 8% is echt niet makkelijk.

Ik ben net zo lang, ik kan me niet voorstellen hoe breed je dan zult zijn.

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                dat zelfs de grootste endo slank kan zijn daar was ik van overtuigd, maar ik dacht dat 8% al zo een punt was waar niet iedereen kon geraken, zelfs al was de wil er.

Maar het is leuk om te horen dat mn gedachtengang fout was, ooit kom ik er ook nog wel dan
                that´s the spirit spectral nu nog diezelfde motivatie in praktijk brengen ook bij uw training en je zult er geraken

alvast veel succes en doorbijten man

Comment

Originally posted by Twisters View Post
                  82-85 kg bij een lengte van 178 en op 8% is echt niet makkelijk.

Ik ben net zo lang, ik kan me niet voorstellen hoe breed je dan zult zijn.
                  Zoals ik zei. Als de berekening aan de hand van %'s klopt...dan hoef ik alleen maar me vet% te laten zakken en ik zit automatisch iig al op de 82kg. En 3kg spiermassa aanzetten tot augustus moet ook wel lukken. Dus zo gek is 85kg helemaal niet dan.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Ik trainde toen ook niet. Ik deed enkel cardio en leefde op sla en tomaten.
                    Nu train en eet ik veel verstandiger. Einddoel voor deze zomer is 12% BF en een gewicht van maximaal 83 kg.
                    We doen hier toch niet aan maximale gewichten?!

Comment

Ik wil niet te zwaar worden want dan moet ik veel te snel nieuwe kleding kopen hahahaha

Comment

Je kunt je kleren ook in de groei kopen

Comment

Je kunt je kleren ook in de groei kopen
                          is goed...geef maar geld

Comment

Sorry moet eerst nieuwe hemden voor mezelf halen :S

Comment

Sidebar top desktop