Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Goed..ik ga over twee weken mijn rustweek in..Wil nog even stevig knallen van te voren. Ik heb wat gelezen over tabata's en andere trainingsmethoden, en eens gekeken wat ik lichamelijk (voor mij) mogelijk acht. Aangezien ik 5 tot 6 keer per week train, had ik in gedachte het volgende te doen:
dag 1 borst
dag 2 rug
dag 3 buik
dag 4 rust
dag 5 borst
dag 6 schouders
dag 7 biceps
3 oefeningen per spiergroep tabata-style. Benen heb ik er expres uitgelaten omdat ik de hele dag moet lopen en staan op mijn werk, borst staat tweemaal omdat die in mijn ogen nog steeds achterlopen. Omdat ik borst twee keer neem neem ik de triceps niet apart..
Nu is mijn vraag: achtten jullie dit haalbaar, en, eventuele tips of aanmerkingen over dingen waar ik rekening mee moet houden mbt training en voeding?
Alvast bedankt!
op je fotos afgaande vind ik zeker niet dat je borst achterloopt, voor de rest heb ik geen nuttige inbreng op je trainingsschema
Dat mijn borst achterloopt is meer gewichttechnisch, blijf hangen met benchpress op 50 kilo (jeuj). Gek eigenlijk, want met dumbellpress blijf ik klimmen in gewicht, net als met andere oefeningen voor borst (peckdeck,cablecross etc..)
hmm..zal eens proberen met de verschillende posities..je bedoeld daarmee toch de wijze warop je de stang vastpakt..?
De rest doe ik (zover mogelijk) namelijk al. Ik begin meestal ook met benchpress om zodoende idd die max te kunnen halen en te kunnen stijgen, maar het werkt vooralsnog voor geen centimeter..
Nu weet ik dus ook weer waarom ik altijd al een hekel aan bankdrukken had
nee, dat bedoel ik niet.
met posities bedoel ik waar je stang laat zakken op borst.
de meesten laten ze zakken op midden borst, maar laat het eens op de boven en onderkant v/d borst zakken, en moet jij mij het verschil eens vertellen wat je voelt.
en niet telkens bovenin blijven hangen, gewoon doorgaan.
en als je het helemaal goed wilt doen, moet je het langzaam doen.
4sec zakken, 4 sec uitstoten
strotje
Zul je m'n spotter zien kijken!Goeie spotter,dar nie van, maar een beetje een zeiker.. Die vind al dat ik 'raar' train met die trainingsschema's die niet van de sportschool afkomen..
Heey
Weet je dat 7 dagebn trainen niet goed voor je is je lichaam heeft ook rust nodig weet je wat je moet doenb je moet spiet groepen bij elkaar gooien en niet meet dan een uur trainen
Comment