Trainingsschema Erik V

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by erikv View Post
    Goed..ik ga over twee weken mijn rustweek in..Wil nog even stevig knallen van te voren. Ik heb wat gelezen over tabata's en andere trainingsmethoden, en eens gekeken wat ik lichamelijk (voor mij) mogelijk acht. Aangezien ik 5 tot 6 keer per week train, had ik in gedachte het volgende te doen:

dag 1 borst
    dag 2 rug
    dag 3 buik
    dag 4 rust
    dag 5 borst
    dag 6 schouders
    dag 7 biceps

3 oefeningen per spiergroep tabata-style. Benen heb ik er expres uitgelaten omdat ik de hele dag moet lopen en staan op mijn werk, borst staat tweemaal omdat die in mijn ogen nog steeds achterlopen. Omdat ik borst twee keer neem neem ik de triceps niet apart..

Nu is mijn vraag: achtten jullie dit haalbaar, en, eventuele tips of aanmerkingen over dingen waar ik rekening mee moet houden mbt training en voeding?

Alvast bedankt!
    op je fotos afgaande vind ik zeker niet dat je borst achterloopt, voor de rest heb ik geen nuttige inbreng op je trainingsschema

Comment

Dat mijn borst achterloopt is meer gewichttechnisch, blijf hangen met benchpress op 50 kilo (jeuj). Gek eigenlijk, want met dumbellpress blijf ik klimmen in gewicht, net als met andere oefeningen voor borst (peckdeck,cablecross etc..)
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

probeer eens te beginnen met opwarmen, en daarna het volle gewicht erop wat je max kunt.
        werkt heel goed moet ik zeggen.

en probeer de stang op verschillende posities op je borst te laten zakken.
        en zorg voor een goede spotter, wie je helpt.
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

hmm..zal eens proberen met de verschillende posities..je bedoeld daarmee toch de wijze warop je de stang vastpakt..?
          De rest doe ik (zover mogelijk) namelijk al. Ik begin meestal ook met benchpress om zodoende idd die max te kunnen halen en te kunnen stijgen, maar het werkt vooralsnog voor geen centimeter..

Nu weet ik dus ook weer waarom ik altijd al een hekel aan bankdrukken had

Comment

nee, dat bedoel ik niet.
            met posities bedoel ik waar je stang laat zakken op borst.
            de meesten laten ze zakken op midden borst, maar laat het eens op de boven en onderkant v/d borst zakken, en moet jij mij het verschil eens vertellen wat je voelt.

en niet telkens bovenin blijven hangen, gewoon doorgaan.
            en als je het helemaal goed wilt doen, moet je het langzaam doen.
            4sec zakken, 4 sec uitstoten
            160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

Comment

*doing*..bij mij komt de stang altijd onderkant borst uit..Maandag beginnen we met dit schema, meteen ff uitproberen Thnx mate !

Comment

no probelem.

en flink verzuren die handel maandag
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

Doe eens een "strotje".
                  Laat de stang tot op je strot zakken. Dat bouwt ook goede kracht en massa op.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

strotje is ook een goeie, maar brengt dat niet extra kans op blesure van de schouders???
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

strotje
                      Zul je m'n spotter zien kijken!Goeie spotter,dar nie van, maar een beetje een zeiker.. Die vind al dat ik 'raar' train met die trainingsschema's die niet van de sportschool afkomen..

Comment

De guillotine press. Schijnt een hele goede manier te zijn om je borst te ontwikkelen, maar doe hem eigenlijk nooit. Doe nou de incline.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by erikv View Post
                          *doing*..bij mij komt de stang altijd onderkant borst uit..Maandag beginnen we met dit schema, meteen ff uitproberen Thnx mate !

laat het ff horen wat je er van vindt, als je hem op je strot laat zakken
                          160kg squat
                          225kg deadlift
                          130kg benchpress

Comment

Brr dan maar met een spotter. Wil nog graag levend naar huis gaan.
                            Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Heb voor het tabata-schema een logje gemaakt. Guillotine-press zat er niet in vandaag..

Comment

Heey
                                Weet je dat 7 dagebn trainen niet goed voor je is je lichaam heeft ook rust nodig weet je wat je moet doenb je moet spiet groepen bij elkaar gooien en niet meet dan een uur trainen

gtrz
                                Shut Up And Train!!!! Bulken!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X