Hulp bij schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp bij schema

Hallo allemaal. Mijn naam is Cor en zoals jullie zien ben ik nog nieuw hier.

Ik ben 27 jaar 99 kilo ik heb al 2 jaar getraind maar ben 2 jaar geleden gestopt
    wegens omstandigheden. Ik ben sinds 6 weken geleden begonnen met het beginnersschema van hier op de site.

Nu ben ik op zoek naar een split schema om weer lekker kracht en spiermassa op te bouwen want dat is helaas weer een heel eind afgezakt.
    Ik wil het wel een beetje zelf in mekaar draaien maar hulp is altijd handig natuurlijk. om te beginnen welke spiergroepen zijn het beste om samen te pakken. Het moet een 5 dagen schema worden.

Ik pakte altijd op:

dag 1
    Borst + Triceps
    buik

dag 2
    rug + biceps
    buik

dag 3
    benen + schouders
    buik

en dat rouleerde ik iedere keer door over 5 dagen.

Ik zou graag jullie mening willen weten. Alvast heel vriendelijk bedankt.

mochten jullie meer informatie nodig hebben dan hoor ik het wel

en hoeveel oefening, herhalingen en reps is het beste om per spiergroep te pakken
    Last edited by dopeydwerg; 06-05-2008, 10:33.

Schema is niet verkeerd, komt wel goed overeen. Ik zou zelf wel minimaal 3 verschillende oefeningen doen per dag (uitzondering buik). Gaat toch een tikki sneller...

Comment

bedoel je 3 oefeningen per groep?

Comment

Ik bedoel 3 oefeningen op een dag. Je hebt nu (uitzondering buik) alleen borst en triceps op een dag, dat zijn 2 verschillende oefeningen, persoonlijk zou ik er nog een andere onderdeel bij zetten. Dan train je sommige plekken 2 x per week en dat is wel zo handig.

Je traint nu namelijk elke onderdeel van je lichaam maar 1x per week, kan wel maar de snellere manier is om ze 2x per week te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X