Hallo allemaal. Mijn naam is Cor en zoals jullie zien ben ik nog nieuw hier.
Ik ben 27 jaar 99 kilo ik heb al 2 jaar getraind maar ben 2 jaar geleden gestopt
wegens omstandigheden. Ik ben sinds 6 weken geleden begonnen met het beginnersschema van hier op de site.
Nu ben ik op zoek naar een split schema om weer lekker kracht en spiermassa op te bouwen want dat is helaas weer een heel eind afgezakt.
Ik wil het wel een beetje zelf in mekaar draaien maar hulp is altijd handig natuurlijk. om te beginnen welke spiergroepen zijn het beste om samen te pakken. Het moet een 5 dagen schema worden.
Ik pakte altijd op:
dag 1
Borst + Triceps
buik
dag 2
rug + biceps
buik
dag 3
benen + schouders
buik
en dat rouleerde ik iedere keer door over 5 dagen.
Ik zou graag jullie mening willen weten. Alvast heel vriendelijk bedankt.
mochten jullie meer informatie nodig hebben dan hoor ik het wel
en hoeveel oefening, herhalingen en reps is het beste om per spiergroep te pakken
Ik ben 27 jaar 99 kilo ik heb al 2 jaar getraind maar ben 2 jaar geleden gestopt
wegens omstandigheden. Ik ben sinds 6 weken geleden begonnen met het beginnersschema van hier op de site.
Nu ben ik op zoek naar een split schema om weer lekker kracht en spiermassa op te bouwen want dat is helaas weer een heel eind afgezakt.
Ik wil het wel een beetje zelf in mekaar draaien maar hulp is altijd handig natuurlijk. om te beginnen welke spiergroepen zijn het beste om samen te pakken. Het moet een 5 dagen schema worden.
Ik pakte altijd op:
dag 1
Borst + Triceps
buik
dag 2
rug + biceps
buik
dag 3
benen + schouders
buik
en dat rouleerde ik iedere keer door over 5 dagen.
Ik zou graag jullie mening willen weten. Alvast heel vriendelijk bedankt.
mochten jullie meer informatie nodig hebben dan hoor ik het wel
en hoeveel oefening, herhalingen en reps is het beste om per spiergroep te pakken
Comment