schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• schema

ik zit nu vast op 440kg deadlift wil graag advies over hoe sterker te worden

Veel opdrukken thuis op niet trainingsdagen.

Comment

Misschien even voorstellen?

Comment

Originally posted by el oso View Post
        Veel opdrukken thuis op niet trainingsdagen.
        ...? Deadlift en opdrukken is niet echt gerelateerd, en opdrukken op niet trainingsdagen was volgens mij bepaald jouw stokpaardje niet?

@ Topic
        Was hier iemand die een specifieke deadlift routine had gevonden. Voor mij werkt een 5x5 en als ik dat niet meer red gewoon verder zakken in de reps goed, maar dat is persoonlijk.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          ...? Deadlift en opdrukken is niet echt gerelateerd, en opdrukken op niet trainingsdagen was volgens mij bepaald jouw stokpaardje niet?

@ Topic
          Was hier iemand die een specifieke deadlift routine had gevonden. Voor mij werkt een 5x5 en als ik dat niet meer red gewoon verder zakken in de reps goed, maar dat is persoonlijk.
          Ik was dan ook sarcastisch

Hij zal ook echt advies van ons nodig hebben als ie nu al meer als het Nederlands record kan liften.

Comment

Hahaha, oké. Wellicht zou ik me voorts toch wat moeten verdiepen in records.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by el oso View Post
              Ik was dan ook sarcastisch

Hij zal ook echt advies van ons nodig hebben als ie nu al meer als het Nederlands record kan liften.
              Volgens mij zit hij ook angstig dicht tegen het wereld record aan. Dus ik betwijfel of dit topic serieus genomen kan worden

Comment

Wereldrecords in de 21e eeuw gaan al boven de 450 kg. Het huidige wereldrecord is 1003 pounds (ongeveer 456 kg) door Andy Bolton.

Wikipedia

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X