Hoeveel mag ik ongeveer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by erikv View Post
    Fitness is een sport die ik leuk vind en waar ik gespierd van wordt
    Good for you

Comment

Originally posted by Nex- View Post
      Verder raad ik je aan om even naar zijn houding te kijken? Ziet dat er gezond uit? Verre van zelfs... conclusie veels te zwaar voor zijn gewicht en leeftijd. 40kg zou beter bij hem passen.
      Onderrug is recht...
      the one and only tabata overlord

Comment

PS over discussie

Ps ik ben nu alvast bezig met 12 Kilo en het lukt prima . ik voel ook al dat mn spieren groter worden en ik ben erg verbreed dan paar maanden geleden. verder zit ik te kickboxen enz. ik wil beginnnen met 16 KG na 5 maanden ( beetje bij beetje ) en wie was die ene gast die zij dat ik sgattig ben ???? hhahahahahahahahahah ik schijf altijd zo zodat ik sociale berichten krijg maar alledaags leven ben ik wel wild bezig :P die dumbell curls doe ik wel maar ook behalve dat opdrukken met bv. met knokkels en een leuk maar pijnlijk vechtoefening van kickboxers geleerd : met de vuisten tegen een betonnen muur aanslaan tot je nie meer kan en dat iedere dag doen. Kijken of je het volhoud ik alvast wel en op een gegeven moment zie je dat je nix meer voelt omdat je het gewend bent komt altijd van pas bij zelfverdedigingstricks . verder doe ik ook buikspieroefeningen maar daar let ik heel erg op want bij mij gaat dat vaak mis en krijg ik stekelijke pijn , ik doe beenspieroefeningen maar ook optrekkingen op een barfiks ( optrekstok ) en ik train voor kickbox door mn schenen gevoelloos te maken door beetje bij beetje tegen de muur slaan ( tikken ) dan voel je zoals ik iets hierboven zij niet meer . maar het nadeel is dat mijn juf me niet meer laat trainen omdat ik niet meer "normaal" gespierd ben volgens haar... wat voor trainingsscheme is geschikt voor mij dat wel extreem pittig is???????????????????

Comment

trouwens

Originally posted by TheIronNeverLies View Post
          als je 13 bent kun je beginnen wel rustig en op 15 tot maxx nix geloven va die fabels je groei wordt gehalt blabla denk je nou echt dat je door het trainen stopt met groeien omdat je vader 1.50 is blijv je klein maar anders niet
          Ik ben trouwens 1.60 / 1.65 en ze hebben berekend dat ik 2 meter word... dus trainen helpt me zoizo

Comment

Je juffrouw moet niet zeiken. Jij bent baas over jouw lichaam en je hebt andere doelen. Fuck it wat anderen zeggen en ga voor je doel. We zijn hier niet om popie jopie te voldoen aan allerlei schoonheids idealen. En zo breed zal je nu ook wel niet meer zijn...mensen overdrijven snel. Zijn ook snel jaloers als anderen wel een doel hebben en er voor gaan. Gaan ze je tegenwerken zoals je juffrouw nu doet.

Qua schema's e.d. kijk naar mijn link op de eerste pagina of 2. Lees dat hele artikel en je weet alles wat je moet for the time being.

Comment

Originally posted by fullac View Post
              maar ook behalve dat opdrukken met bv. met knokkels en een leuk maar pijnlijk vechtoefening van kickboxers geleerd : met de vuisten tegen een betonnen muur aanslaan tot je nie meer kan en dat iedere dag doen.
              Stop daar direct mee. Vandaag.
              NOOIT je kneukels conditioneren op iets dat harder is dan bot zelf tenzij je blijvende letsels wilt later.
              Reuma, artritis,... Je maakt meer kapot dan enkel de zenuwen(die je trouwens niet kapot maakt zoals vele zeggen maar gewoon ongevoellig).
              Last edited by Genjuro; 13-06-2008, 13:47.
              the one and only tabata overlord

Comment

@genjuro: je weet dat veel kickboxers en andere vechtsporten ze het ook doen dus als hij zo iemand wil doen ja gewoon laten doen of het onverstandig is dan ten 2de wat helemaal waar is wat je zegt.

en als je echt zo gespierd en breed bent wil ik wel is zien maar eerst je 20post dan wil ik het wel eens zien gewoon rustig opbouwen, maar als je ergens last van krijgt rustig aan doen want anders gaat het goed mis!
                Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                  @genjuro: je weet dat veel kickboxers en andere vechtsporten ze het ook doen dus als hij zo iemand wil doen ja gewoon laten doen of het onverstandig is dan ten 2de wat helemaal waar is wat je zegt.

en als je echt zo gespierd en breed bent wil ik wel is zien maar eerst je 20post dan wil ik het wel eens zien gewoon rustig opbouwen, maar als je ergens last van krijgt rustig aan doen want anders gaat het goed mis!
                  Als je alles kapotslaat en wacht tot je last krijgt is het al te laat.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ja heb je eigenlijk wel gelijk in maar had het eigenlijk meer over de spieren en niet over de botten en ik denk ook als hij dit kapot gaat slaan hij zij dat hij 2meter werdt dus 40cm groeit als hij nu kapot gaat slaan gaat het lekker scheef groeien en dan doet ernstig pijn!
                    vriend van me had het gewoon dat hij hard groeide en het uitschreeuwde van de pijn en zijn rug moest ook gekraakt worden ofzo weet niet precies waarom maar was omdat hij snel groeide maar als je daardoor ook nog je botten en je spieren kapot maakt wordt het een leuk groeiprocces
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Hmm ik ben het niet eens met de mense die zegge dat het slecht is, om tegen muren te schoppen/slaan. Ik heb laatst een docu gezien op Discovery. Totaal geen onzin dus. in deze docu deden ze en verglijken tussen 3 soorten "beren"(beetje overpowerde mense) Je had een:
                      - Martial arts.
                      - Professionelen Gewicht heffer.
                      - Een soort van Strongman alleen dan veel lijper.

In de docu heb ik echt wazige dinge gezien, zoals door 15 30x30 betonnen tegels heen rammen, autodeuren er af rennen door 30cm dikke ijbokken heen rennen en een kerel die een koekenpan opvromeld met zijn handen.

Ze hebben toen uitgelegt waarom hun, hun armen niet breken als ze deze idioote dinge doen. Komt er dus opneer dat als hun iederen keer een auto deur er af lopen. Lichtjes hun bot breken waardoor de bot structuur als maar sterker word en sterker.

een normaal bot structuur ziet er dus zo uit:

http://www.monica.be/images/fotoskni...tstructuur.jpg

En van een z'n kerol (weet de naam niet meer precies) zitten er geen/bijna geen gaten meer in de structuur dus het is gewoon een brok botten.

Zo heb ik ook een Collega bij mij op het werk die al ruim wat jaren in de kickbox wereld zit. Hij is een keer naar Aziƫ geweest en heeft daar een maandje training gedaan. Die gekken daar staan gewoon uren lang tegen een boom te schoppen om zo het bot van hun scheen sterker te maken.

Zo is een collega van mijn vader ook een kickboxer en hij deed altijd met een deegroller over zijn scheenbeen heel rollen (duhh) zodat het bot sterker werd. Voor de wedstrijd deed hij deed zo hard, da hij niks voelde in de wedstrijd maar wel kapot was erna.

Dit is dus mijn kijk op dinge slopen etc. Maar ik denk dat als je zoiets echt wil gaan doen. Dat je even wat research moet gaan doen. Want er zullen wel wat aders onder het gras zitten.

En toch vind ik het raar, 12 jaar en aan de fitness. Ik zelf heb gewacht tot dat ik uitgegroeid was, omdat mij verteld werd dat dat veel beter voor je is.
                      Ik wil jou wel het zelfde aan raden. maar heb er niet veel verstand van vergleken met de senoir members hier.

sucses verder.
                      DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "

Comment

12 jaar

eum....

je kan door gaan

maar ik ben zelf op mn 15de begonnen
                        eerste jaar aleen aparaten en opbouwen
                        daarna ben ik 1 rustig opbouw met (bank sqaut enzo)

dus ja ik wou dan als ik jou was wel rustig opbouwen

Comment

Originally posted by Zwaans View Post
                          Hmm ik ben het niet eens met de mense die zegge dat het slecht is, om tegen muren te schoppen/slaan. Ik heb laatst een docu gezien op Discovery. Totaal geen onzin dus. in deze docu deden ze en verglijken tussen 3 soorten "beren"(beetje overpowerde mense) Je had een:
                          - Martial arts.
                          - Professionelen Gewicht heffer.
                          - Een soort van Strongman alleen dan veel lijper.

In de docu heb ik echt wazige dinge gezien, zoals door 15 30x30 betonnen tegels heen rammen, autodeuren er af rennen door 30cm dikke ijbokken heen rennen en een kerel die een koekenpan opvromeld met zijn handen.

Ze hebben toen uitgelegt waarom hun, hun armen niet breken als ze deze idioote dinge doen. Komt er dus opneer dat als hun iederen keer een auto deur er af lopen. Lichtjes hun bot breken waardoor de bot structuur als maar sterker word en sterker.

een normaal bot structuur ziet er dus zo uit:

http://www.monica.be/images/fotoskni...tstructuur.jpg

En van een z'n kerol (weet de naam niet meer precies) zitten er geen/bijna geen gaten meer in de structuur dus het is gewoon een brok botten.

Zo heb ik ook een Collega bij mij op het werk die al ruim wat jaren in de kickbox wereld zit. Hij is een keer naar Aziƫ geweest en heeft daar een maandje training gedaan. Die gekken daar staan gewoon uren lang tegen een boom te schoppen om zo het bot van hun scheen sterker te maken.

Zo is een collega van mijn vader ook een kickboxer en hij deed altijd met een deegroller over zijn scheenbeen heel rollen (duhh) zodat het bot sterker werd. Voor de wedstrijd deed hij deed zo hard, da hij niks voelde in de wedstrijd maar wel kapot was erna.

Dit is dus mijn kijk op dinge slopen etc. Maar ik denk dat als je zoiets echt wil gaan doen. Dat je even wat research moet gaan doen. Want er zullen wel wat aders onder het gras zitten.

En toch vind ik het raar, 12 jaar en aan de fitness. Ik zelf heb gewacht tot dat ik uitgegroeid was, omdat mij verteld werd dat dat veel beter voor je is.
                          Ik wil jou wel het zelfde aan raden. maar heb er niet veel verstand van vergleken met de senoir members hier.

sucses verder.
                          Misschien dast je er harder van wordt en een betere botstructuur voor een tijdje maar bekijk eens hoe die gasten er over 20 jaar bijlopen, daarbij is er een enorm verschil tussen deuren er aflopen en tegen een boom slaan-schoppen dan tegen een muur aan slaan, een muur geeft namelijk totaal niet mee.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                            Misschien dast je er harder van wordt en een betere botstructuur voor een tijdje maar bekijk eens hoe die gasten er over 20 jaar bijlopen, daarbij is er een enorm verschil tussen deuren er aflopen en tegen een boom slaan-schoppen dan tegen een muur aan slaan, een muur geeft namelijk totaal niet mee.
                            True ik weet er ook niet veel van. Dit is wat ik gezien heb, ik zou het zelf ook nooit doen. Kan niet goed zijn.

Ik wens dit mannetje veel sucses met trainen, pas alleen wel op. Ik zie ze bij ons ook wel eens binne lopen van 12-14jaar en dan harstikke stoer doen en ik denk ook dat deze jongens het daarom doen. Naah suc7!
                            DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X