hulp gevraagt brij training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp gevraagt brij training

hallo,

ik train nu al 4 maanden en merk zeker wel resultaat maar tis niet ultiem.ik train nu 4 maanden lang 4 dagen in de week al mijn spiergroepen op 1 dag.ik vind het nu wel tijd om uit te gaan breiden. ik train ma/di/do/vrij is dit goed of slecht.ikzelf had de trainings manier in me hoofd van maandags bovenlichaam en dinsdag onderlichaam woensdags rust... donderdag weer bovenlichaam en vrijdag weer onderlichaam en dan za/zo rust.is dit een goede manier van trainen?

alvast bedankt

4 dagen in de week alles op 1 dag?? dat gaat nergens over natuurlijk...

Je voorstel is prima... UB/LB 2 dagen UB en 2 dagen LB train zelf ook op die manier

Comment

ok dus daarvoor was gewoon slecht? dan ga ik dat trainingsschema volgen vanaf morgen...

bedankt

Comment

Als je alle spiergroepen op een dag traint zou ik 3 dagen in de week trainen ma-wo-vr,
        Ik heb zelf 7 weken niet kunnen trainen en begin nu weer met full body en doe dit om de dag dus ma-wo-vr-zo-di etc. maar ga over een maand weer over op je nieuwe voorstel dus 2xub en 2xlb

Comment

Per spiergroep heb je 48 uur rust nodig... als jij ma/di/do/vrij fullbody doet... herstellen je spieren niet. Fullbody kan je maximaal 3x per week doen.. bijv ma/woe/vrij.

Lees eens rond op de site en met name de sticky's

Comment

ok bedankt

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
              Per spiergroep heb je 48 uur rust nodig... als jij ma/di/do/vrij fullbody doet... herstellen je spieren niet. Fullbody kan je maximaal 3x per week doen.. bijv ma/woe/vrij.

Lees eens rond op de site en met name de sticky's
              Of je denkt niet in weken. Gewoon om de dag ongeacht of het weekend is en dat voor 4 weken lang FB draaien. Dan 6-9dagen rust en er een 3-4 dagen split tegen aan knallen die je ook laat roteren voor 4 weken. Dan weer weekje rust. Is maar gek idee